caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Undervognsbehandling af T4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undervognsbehandling af T4

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kim jensen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 November 2007 kl. 19:02

hej

jeg har behandlet min t4 med Dinitrol i dag 6 dåser a 0.5 l pris hos jem og fix 298 kr det må da være en godt pris for at  behandle hele bilen så nu er bunden som ny at se på over alt.  da det er ved at være på tide nu at gøre det inden saltning af vejen.

gør man det selv spare man ca 4500 kr   så nu er den klar til træf i kbh på søndag

VW Sharan 1,9 TDI 2001, 6 gear,aircon,fjernb c.lås, højdejust. forsæder m.armlæn, indst.rat, el-spejle,el-ruder, el-justerbare forlygter, kopholder, mørktonede ruder i bag,4 stk airbag,servo,oliefyr.
Til top
Struktøren Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Marts 2006
Sted: Jelling
Status: Offline
Point: 3247
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Struktøren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 November 2007 kl. 19:56
Citat: kim jensen kim jensen skrev:

hej

jeg har behandlet min t4 med Dinitrol i dag 6 dåser a 0.5 l pris hos jem og fix 298 kr det må da være en godt pris for at  behandle hele bilen så nu er bunden som ny at se på over alt.  da det er ved at være på tide nu at gøre det inden saltning af vejen.

gør man det selv spare man ca 4500 kr   så nu er den klar til træf i kbh på søndag

 

Har du så også givet alle hulrum???

VW Transporter 2,5 TDI ACV
- Når 112% ikke er nok!!! &l
Til top
kim jensen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 November 2007 kl. 22:00

hej    Struktøren

alle hulrum neden under har fået i alle vanger i alle de huller jeg kunne finde men har ikke taget indtræk af siderne i dørene i nu men det kommer senere det var jo værst under denden havde aldrig set textyl før den var samme farve under som den har på bilen det er nok fordi den kommer fra hannover af der bruger de ikke alt men sand til vejen.

hos  Dinitrol  her i hjørring vil de have ca 4800 kr for at gøre det så der er meget at spare ved selv at gøre det men det er ikke et skønt job jeg var også sort bag efter men er blevet hvid igen

VW Sharan 1,9 TDI 2001, 6 gear,aircon,fjernb c.lås, højdejust. forsæder m.armlæn, indst.rat, el-spejle,el-ruder, el-justerbare forlygter, kopholder, mørktonede ruder i bag,4 stk airbag,servo,oliefyr.
Til top
JP1200 Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 23 August 2007
Sted: Mariager
Status: Offline
Point: 34
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JP1200 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 November 2007 kl. 17:15

Hej.

Har lige hentet min fra Dinitrol idag. Min mekker siger at det skal være Dinitrol.

3665,- incl alt...også moms.

2 lags behandling. De havde den i 2 dage.

 



Redigeret af JP1200
VW Caravelle 2,5 TDI 1999 10 pers.

Opel Vectra årg. 1996 1.6 16V

Yamaha FJ 1200 årg. 1987

Massey Ferguson 3080 2 WD :-)





Hilsen Jørgen.
Til top
poulsgaard Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 20 Februar 2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 615
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poulsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 November 2007 kl. 19:30

Min har fået PAVA tog 3 dage. Der er boret en masse huller i bilen, og disse er fyldt ud med fedt af en eller anden art (SUPER)

Poulsggard

 

Caravelle 2,5 TDI 1997 med 159.000 originale km. I Garagen Audi 80 CD 5S årg. 1982, Volvo Amazon 121 årg 1966 urestaureret. Volvo 145 Sport årg 1973.
Til top
Etztarget Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 Marts 2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Etztarget Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 November 2007 kl. 21:44

Vores er lige kommet tilbage fra Pava efter en genbehandling 3500kr.

Det tog 1 dag.

Men føj det sviner jo bilen til.... men det er vel godt

Multivan ombygget til camper 2,5 TDIAHY og den er rød... nu over de 329.368 km. gammel.



Kones bil: ha ha hun har en cykel :-) og løbesko
Til top
Kriller Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 14 Oktober 2006
Sted: Give
Status: Offline
Point: 4089
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kriller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 November 2007 kl. 23:37
Citat: poulsgaard poulsgaard skrev:

Min har fået PAVA tog 3 dage. Der er boret en masse huller i bilen, og disse er fyldt ud med fedt af en eller anden art (SUPER)

Poulsggard

 

Ja tro mig... vi laver et godt stykke arbejde derude... hehe... og vi er også FDM testet...

skal selv sprøjte min nye Grand vitara i weekenden og min velle skal også snart have en stor tur... prisen holder jeg lige for mig selv...

Og grunden til at det tager 3 dage er at bilen skal være tør når den skal ind og gøres rent... også skal den spøjtes og vaskes også for at man ikk vasker det hele af når man køre hjem i den skal den stå og hærde i 24 timer...

Vw T5 Multivan Highline Van 174hk 4motion i sort... ( T-Slem)
Lupo 3L (Lille slem ) i sort..
Rottweiler x 2...
Give Auto Aps 41 788 300
Til top
VelleValle Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 19 Januar 2018
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VelleValle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Januar 2018 kl. 11:48
Det er rart lige at læse lidt af jeres erfaringer - jeg bliver sgu aldrig helt dus med det der undervognsbehandling. Der er så meget at læse om det og tit synes det modsiger hinanden.

Jeg bor i Odense og havde tænkt at tage vellen ud til dem her https://fynsundervognscenter.dk De bruger Tectyl og det havde jeg egentlig glemt fandtes. Sys altid det er Pava og Dinitrol jeg hører om...

Men så så jeg at man også kunne få støjdæmpning samtidig. Er der nogen af jer, der har erfaringer med det og om det er pengene værd?

Til top
 Besvar Besvar Side  <123
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.