caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - California T6 2.0 102 årgang 2016
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

California T6 2.0 102 årgang 2016

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FN Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 09 Juli 2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: California T6 2.0 102 årgang 2016
    Sendt: 22 April 2018 kl. 21:00
Hej, 
Min California T6 2.0 102 årgang 2016 som har kørt 48000 taber kølervæske og er nu for fjerde gang inden hos Volkswagen i Risskov med dette problem. Sidst kørte jeg 1400 km på knap en uge og der havde den lige været inde og fået ny beholder. Nu lyser den igen og jeg har lige afleveret den. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro. Mon der er nogle her der har hørt om sådanne problemer? Har haft T5 transporter og har aldrig fyldt vand på..... 

Hav en god aften.

Mange Hilsner Folke
Til top
Jay-Jay Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Juni 2003
Sted: HasleVW
Status: Offline
Point: 445
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jay-Jay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 April 2018 kl. 10:30
Jeg har haft samme problem på min T5, og det var vandpumpen, der var stået af. Efter den blev skiftet, har jeg ikke haft nogen problemer..
Nu med T5 Multivan Tdi 174 hk og stort ser alt i udstyr
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.