caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Førstegangs caravelle køber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Førstegangs caravelle køber

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cheff25 Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 28 Maj 2008
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cheff25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Førstegangs caravelle køber
    Sendt: 25 November 2018 kl. 18:24
Jeg står for at skulle købe min første Caravelle. Jeg vil helst have en 9 personers, da det så vil være muligt, at både jeg og min kone må køre den. Jeg vil gerne have en dieselmodel. Mit problem er, at jeg synes vægtafgiften er lidt høj, på de modeller jeg har kigget på.. Findes der ikke nogle modeller, der er inden for mine ønsker, men som ikke ruinere mig på vægtafgiften?
På forhånd tak
Christian
Til top
paservice Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 25 November 2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 2021
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér paservice Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 November 2018 kl. 12:50
der findes ingen 9 pers. som er billige i vægtafgift som diesel - alternativet er en 10 pers som kun koster 2040 kr om året 
Til top
GF mark Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 28 Oktober 2018
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GF mark Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 November 2018 kl. 15:36
Ja har selv lige købt en, det billigste er dem fra før 1997, så koster de kun ca 8000,- om året.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.