caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - T4 eller T5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T4 eller T5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rugbrød Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 08 November 2018
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 8
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rugbrød Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: T4 eller T5
    Sendt: 07 Juni 2019 kl. 19:42
Hej folkens
I forbindelse med at jeg leder efter den rette bus til familien, var der én fortalte, at man endelig skal vælge T4 fremfor T5....!?
Er der nogen der har erfaring med at den gamle T4 skulle have fortrin fremfor T5? En anden sagde at de nye angiveligt med aluminiumstopstykker var mere skrøbelige....er der nogen der har erfaring med dette?
Bedste hilsner
R.
Til top
VW Mikkel Solrød Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 13 August 2015
Sted: Solrød
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VW Mikkel Solrød Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Juni 2019 kl. 13:12
Jeg følger lige med her står med den samme udfordring
Til top
surfguy Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Juni 2004
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér surfguy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 August 2019 kl. 13:49
Jeg har haft:

T4 2.4D 77 hk transporter 1995 den kørte bare der ud af, men ikke mange hk

T4 2.5 102hk caravelle TDI 2000 aldrig problemer med motor og el dele, men til sidst meget rust. Kørt 520.000 km

T5 130 hk multivan 2005 bil kørt 301000 km og de sidste par år skiftede. Turbo, kobling, knastaksel etc. Rust ved skydedør håndtag som er et rust problem på mange t5er.

Vi er super glade for t5 eren, men den har være dyr i reparationer. Men jeg er helt vild med bilen, de 2 skydedøre, gear lokationen, fin motorkraft i 130hk modellen m.m. Ville vælge den igen hvis jeg ikke havde til en T5.1 med nyere motor og facelift
T5 Offroad grå 130HK multivan (skal sætte T5.1 front på)
Solgt: T4 6 pers Meteorgrå metallic
Solgt: T4 2.4D 1995 tornado rød eftermonteret langfront
Google+ plus.google.com/u/0/+ThorBSN
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.