Bagdøre |
Besvar
|
| Forfatter | |
KBT
VIP - Bruger - 2012
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 20 December 2009 Sted: 3600 Fr-sund Status: Offline
Point: 51 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: BagdøreSendt: 04 Februar 2012 kl. 18:31 |
|
Hej derude
Er det kun el bagruden der er forskellen på bagdørene i en transporter og en caravelle, eller er de ens . Og hvad med lister.![]() Hvad med visker motor kan den efter monteres ved bare at borer et hul, er der forstærkning inde bag beklædningen. ![]() |
|
VH Klaus Hjemme hørende 3600 Frederikssund10 prs. caravelle 2,5 benzin. + 1stk.(Saab 9...)1stk.(Opel A....)De,der ikke laver fejl, lever på rutinen. |
|
![]() |
|
vidtoft
VIP - Bruger - 2012
Kører med Caravelle DK logo Medlem siden: 14 Oktober 2006 Sted: Frederiksværk Status: Offline
Point: 3933 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04 Februar 2012 kl. 21:17 |
|
Hej derinde...
selve dørene er ens ... men der er forskel på listerne .. på caravellen er der en extra læbe på ... meeeeeen man ka da godt bruge en fra en transp. ved ikke om der er forstærkninger. i døren på transporteren ... det jeg gjorde var jo og demontere mine viskere.. på vellen....men det ka man se vedat pille beklædningen af ... og du skal ik engang stå udenfor .. med den super garage du har.. klaus..
|
|
|
Hilsen vidtoft.
NYT MOBIL NUMMER 51 66 41 85 MEDLEMS NUMMER 1867. T4.93 bus. scania R 480 forv. hænger skovbil har så meget på kørekortet. at det står uden for felterne |
|
![]() |
|
KBT
VIP - Bruger - 2012
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 20 December 2009 Sted: 3600 Fr-sund Status: Offline
Point: 51 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05 Februar 2012 kl. 06:45 |
|
Tak vidtoft
Ja jeg glemte jo at spørge dig da i var forbi, men så er du jo her. ![]() |
|
VH Klaus Hjemme hørende 3600 Frederikssund10 prs. caravelle 2,5 benzin. + 1stk.(Saab 9...)1stk.(Opel A....)De,der ikke laver fejl, lever på rutinen. |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |