caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Centrallås i udu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Centrallås i udu

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vwt4 Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 13 April 2003
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 56
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vwt4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Centrallås i udu
    Sendt: 14 Juli 2005 kl. 17:59
Hej.

Jeg har fået lakeret min T4 og jeg havde så haft skildt det hele ad, og da jeg skulle samle den igen driller c-låsen. når jeg sætter stikket til låsen i føredøren, vil den ikke låses. man kan godt dreje nøglen men så snart den er låst åbner den selv igen...

Nogle der ved hvad det kan være ????
Til top
Hjulben Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 18 Juni 2004
Sted: Haverslev
Status: Offline
Point: 196
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hjulben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Juli 2005 kl. 19:29

der er modstand i passager dør centrallåsen... samme som når den ikke er lukket helt..

mit bedste bud...

HK

Til top
Rene' Olsen Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 05 August 2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rene' Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 September 2005 kl. 18:07
Det er næsten med sikkerhed et af dine kabler i mellem døren og karrossen, som er knækket lige der hvor kablerne løber i "gummisokken"...

Måske lidt sen besvarelse, men hva..

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.