caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Velkommen til caravelle.dk
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Endelig T4 igen - ver. 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Endelig T4 igen - ver. 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Batman100 Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 22 November 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 28
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Batman100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Endelig T4 igen - ver. 2
    Sendt: 23 Februar 2011 kl. 15:11
Jajaja, tak for alle de venlige 76 kommentarer til mit foregående indlæg - min computer var gået i stykker, og jeg forsøgte, uden det store held, at oprette en tråd via min Ipad, omhandlende min fornøjelse over atter at sidde højt hævet over de andre i trafikken. Lad dette samtidig være en opfordring til dette forums teknisk begavede om at forbedre muligheden for at skrive via Ipad (man browser fint fint...)
 
Sidder pt. på en sprit neues computer, så jeg kan ikke engang forsøge at smide billeder på af bilen. Det er en helt standard nougatspættet 2,4'er fra 1997 - så der er lidt at kæle for med tiden. Vi vil primært trille rundt i det midtjyske, hvor unger og byggematerialer nu kan blive transporteret på anstændig vis Cool
 
Så fik jeg vist præsenteret mig lidt mere beskrivende - jeg vil nu læne mig tilbage og lade vittige medtransporterbilister overtage tråden herfra haha... Wink
 
 
2,4D kort model fra 1997 på vej til skrot - mangler du noget?

2,5tdi lang 1997, skal køre de næste mange år :-)
Til top
vidtoft Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 14 Oktober 2006
Sted: Frederiksværk
Status: Offline
Point: 3894
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vidtoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Februar 2011 kl. 20:28
jamen velkommen til rablende sindsyge forum .. hvor man ik behøves og være helt normal . for at deltag.....
Hilsen vidtoft.

MEDLEMS NUMMER 1867.

T4.93 bus. ER SOLGT.
er pt uden vw. men lever stadivæk



har så meget på kørekortet. at det står uden for felterne
Til top
skalshøi Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 08 Marts 2010
Sted: Glamsbjeg
Status: Offline
Point: 241
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skalshøi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Februar 2011 kl. 13:36
ja ellers var jeg ikke kommet medCool
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.