caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Biler med caravelle.dk logo
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - ford
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ford

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sort tdi Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Medlem siden: 25 Februar 2009
Sted: jægerspris
Status: Offline
Point: 116
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sort tdi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ford
    Sendt: 24 Januar 2012 kl. 19:50
nu vil jeg simpelhen finde mig i det mere. ikke nok med at der er nogle der kører rundt og blærer sig mig deres t5er med mange hk. store alubaljer, og hvad ved jeg.. men at man glad køre hjem her ved 16. 15  mod roskilde. så møder man gu hjælpene en transit med kæmpe velle logo på ved shell tanken lige før hedehusene. føj siger jeg bare...
man burde sidde i fængsel for sådan noget..

flemming
Til top
Duchen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 Juni 2010
Sted: Viborg
Point: 188
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duchen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Januar 2012 kl. 20:08
DU HAR SÅ RET FLEMMING  DET ER UHØRT
Caravele 2,4D 1996
oliefyr
fartpilot
Total renoverert velle
carevelle solgt forår 2011

2,5b Transporter købt januar 2012

Falckredder er ikke noget man bliver:::: Det er noget man er::::
Til top
Jakhammer Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 26 Oktober 2007
Sted: Græsted
Point: 1714
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakhammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Januar 2012 kl. 20:10
mon ikke det er Garu du har mødt?
T4 151hk TDI Multivan 10/98 multivan1 kabine :) 446K km

kører med caravelle.dk logo og Dolph i forruden

Medlem af KFIMK
Til top
Retropsnart Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012
Kører med offentlig transport

Medlem siden: 13 December 2006
Sted: Køge
Point: 9848
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Retropsnart Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Januar 2012 kl. 20:38
Det er Garu...
Blå transit med sølvstriber..
Til top
dj mummi Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 17 September 2011
Sted: Brande
Point: 555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dj mummi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Januar 2012 kl. 20:38
Citat: sort tdi sort tdi skrev:

nu vil jeg simpelhen finde mig i det mere. ikke nok med at der er nogle der kører rundt og blærer sig mig deres t5er med mange hk. store alubaljer, og hvad ved jeg.. men at man glad køre hjem her ved 16. 15  mod roskilde. så møder man gu hjælpene en transit med kæmpe velle logo på ved shell tanken lige før hedehusene. føj siger jeg bare...

flemming

det der med at de kører rundt og blærer sig i deres T5 , det skal du ikke ta så tungt . for vi i vores T4 ved jo godt hvad der er mest blæret at køre rundt i Thumbs Up
Thomas 51280842
VW Caravelle T4 2.5TDI 252Hk - 1996 - 192000km

Den røde Baron på bilgalleri
Til top
jantrans Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 21 Marts 2005
Sted: Rønde
Point: 10366
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jantrans Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Januar 2012 kl. 21:19
Citat: dj mummi dj mummi skrev:

flemming

det der med at de kører rundt og blærer sig i deres T5 , det skal du ikke ta så tungt . for vi i vores T4 ved jo godt hvad der er mest blæret at køre rundt i Thumbs Up

JA I EN T5  LOL Tongue

aka William Dalton

Skinnetestperson
Daltonbror

Bruger 816

Til top
Onlynumber1 Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 02 Juli 2010
Sted: Guderup
Point: 1029
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onlynumber1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 07:13
Citat: jantrans jantrans skrev:

flemming

JA I EN T5  LOL Tongue

T4 er for piger....
T5 vil bare frem
VW T5 kombi lang 2,5 TDI 130hk fra 2004. Alle lister og muhfangere lakeret.
Golf GT-sport 1,4 TSI 140hk fra 2007, også alle lister og muhfangere lakeret.
VW Caravelle 2,5 TDI 102hk årgang 2000 - solgt
Til top
Snudebilen Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 12 Februar 2009
Sted: Brøndbyvester
Point: 1182
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snudebilen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 16:24

flemming

Der køre også en To... Hi-hat og en Re...Marster med CaravelleLogo, sidstenævente en min firma balje
Min : Caravelle TDi 10 Pers. Comf. oliefyr ´96, Lang snude Ved køb 242.000 nu Rundet 303.000 km

PGO Galaxy, når vejert tillader

Fruen : Daewoo Nubria st.c
Til top
Bossen & Bumsen Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 28 April 2008
Sted: Jylland
Point: 4525
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bossen & Bumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 16:48
Der er folk som enten ikke har råd eller af anden grund ikke har mulighed for en T4 / T5 og derfor kører i andet mærke/model...

Kender flere herinde som kører Skoda Felicia, Mercedes 190, Nissan Micra, Ford Transvesit, osv... men samlet for dem alle, har de TRODS alt, valgt at støtte hjemmesiden her ved at købe og reklamere for den, så er det vel ligegyldigt hvilket mærke de kører i...???

Diskuter aldrig med idioter, de hiver dig bare ned på det plan som de normalt bevæger sig på og på dét plan, ja se dér taber vi andre squ kampen, for der styrer idioterne showet..

Corruption Pays Off
Til top
leon Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 16 November 2008
Sted: Frederiksværk
Point: 247
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 17:12
og her går jeg og overvejer at sætte det på min scania slamsuger...... tør jeg nu det eller bliver man blacklistet så Wink
Leon
Kone bil Mazda2 Sport

Far´s Dyt Transporter 2.5tdi med div. led og papegøje-plader ;-)
Til top
jantrans Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 21 Marts 2005
Sted: Rønde
Point: 10366
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jantrans Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 17:20
Citat: Bossen & Bumsen Bossen & Bumsen skrev:

Der er folk som enten ikke har råd eller af anden grund ikke har mulighed for en T4 / T5 og derfor kører i andet mærke/model...

Kender flere herinde som kører Skoda Felicia, Mercedes 190, Nissan Micra, Ford Transvesit, osv... men samlet for dem alle, har de TRODS alt, valgt at støtte hjemmesiden her ved at købe og reklamere for den, så er det vel ligegyldigt hvilket mærke de kører i...???

Det har du ret i ven Wink
Jeg har også logo på min cykel og min plæneklipper LOL

aka William Dalton

Skinnetestperson
Daltonbror

Bruger 816

Til top
skilpadden Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 04 August 2005
Sted: Svendborg
Point: 901
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skilpadden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 18:31
Citat: Onlynumber1 Onlynumber1 skrev:

Citat: jantrans jantrans skrev:

flemming

JA I EN T5  LOL Tongue

T4 er for piger....
T5 vil bare frem

Ja frem er det eneste en en t5 kan skaffe dig. og du siger selv at en t4 er for dem som er til piger.Wink
Aka. Skilpadden

Medlem nr 1058

2,5 Tdi150 sort,fartpilot, klima, el ruder/spejle, grå kabine
Til top
sort tdi Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger

Medlem siden: 25 Februar 2009
Sted: jægerspris
Point: 116
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér sort tdi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 19:38
griner.. lige pludselige gå det op for mig at skidt være med dem som køre ford og hvad ved jeg med logo.....
for det kan godt ved at os med t4 er til piger..
for så må dem som kører t5 være til mænd...  ha ha  tag den
Til top
Snudebilen Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 12 Februar 2009
Sted: Brøndbyvester
Point: 1182
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snudebilen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Januar 2012 kl. 20:05
Citat: leon leon skrev:

og her går jeg og overvejer at sætte det på min scania slamsuger...... tør jeg nu det eller bliver man blacklistet så Wink
Leon
Det kan kun gå for langsomt.....
Min : Caravelle TDi 10 Pers. Comf. oliefyr ´96, Lang snude Ved køb 242.000 nu Rundet 303.000 km

PGO Galaxy, når vejert tillader

Fruen : Daewoo Nubria st.c
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.