caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Møg, lort og f**k!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Møg, lort og f**k!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lauris Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 April 2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 409
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 August 2007 kl. 01:13
Citat: Wezio Wezio skrev:

Lauris>>> Hvad pokker har du lavet her i Jyllinge? Jeg troede ikke man kørte hele vejen fra Aalborg og her til!

Hvordan ser din Velle ud, det kan jo være jeg har set dig i de dage du var her i Jyllinge...

Det her var vel ikke dig???? http://www.caravelle.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12722& PN=1


Jamen det er således at min far har en fætter der bor i Jyllinge. Så der kunne vi bo og det kostede helt gratis

Så kørte vi bare fra Jyllinge og ind til københavn og så de ting vi skulle se og besøgte Bakken og alt det halløj der nu skal til

Min Transporter er en lang model, hvid og der er et logo over venstre baglygte, og et ved venstre forskærm.

Så nej, det er ikke mig i den sorte med det store lokum på taget
Hilsen Lauris Sørensen

VW Transporter 2.4 '97
Ny motor '07
Ny motor død '08 - solgt.

Til top
Lauris Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 April 2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 409
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 August 2007 kl. 01:06
Nå.. det her cirkus er altså åbenbart ikke slut endnu! 

Bilen står nu ved mekanikeren, og det er blevet konstateret at på grund af strabasserne er topstykket flækket.. Mekanikeren mener så at han kender en der kan lave det, men jeg venter på at få en pris på det.. Så må jeg vurdere om det er værd at ofre, eller om den skal have en ny motor
Hilsen Lauris Sørensen

VW Transporter 2.4 '97
Ny motor '07
Ny motor død '08 - solgt.

Til top
Wincentz Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Marts 2007
Sted: Ruds Vedby
Status: Offline
Point: 11378
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wincentz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 August 2007 kl. 01:41
Citat: Lauris Lauris skrev:

Nå.. det her cirkus er altså åbenbart ikke slut endnu! Bilen står nu ved mekanikeren, og det er blevet konstateret at på grund af strabasserne er topstykket flækket.. Mekanikeren mener så at han kender en der kan lave det, men jeg venter på at få en pris på det.. Så må jeg vurdere om det er værd at ofre, eller om den skal have en ny motor

arg hvor jeg foeler med dig det er en trist historie
var der ikke en tilsalg herinde for 15000kr ?
Michael Wincentz

Telefon 20628898

Multivan 2.5 TDI 174hk fra 2004 Udstyr: ja lidt forskelligt
Til top
Lauris Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 April 2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 409
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 August 2007 kl. 02:00
Citat: Wincentz Wincentz skrev:

Citat: Lauris Lauris skrev:

Nå.. det her cirkus er altså åbenbart ikke slut endnu! Bilen står nu ved mekanikeren, og det er blevet konstateret at på grund af strabasserne er topstykket flækket.. Mekanikeren mener så at han kender en der kan lave det, men jeg venter på at få en pris på det.. Så må jeg vurdere om det er værd at ofre, eller om den skal have en ny motor

arg hvor jeg foeler med dig det er en trist historie
var der ikke en tilsalg herinde for 15000kr ?


Har lige taget et kig på den.. Den lyder ikke til at være så tosset
Hilsen Lauris Sørensen

VW Transporter 2.4 '97
Ny motor '07
Ny motor død '08 - solgt.

Til top
Wincentz Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Marts 2007
Sted: Ruds Vedby
Status: Offline
Point: 11378
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wincentz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 August 2007 kl. 03:26

Citat: Lauris Lauris skrev:

Citat: Wincentz Wincentz skrev:

Citat: Lauris Lauris skrev:

Nå.. det her cirkus er altså åbenbart ikke slut endnu! Bilen står nu ved mekanikeren, og det er blevet konstateret at på grund af strabasserne er topstykket flækket.. Mekanikeren mener så at han kender en der kan lave det, men jeg venter på at få en pris på det.. Så må jeg vurdere om det er værd at ofre, eller om den skal have en ny motor

arg hvor jeg foeler med dig det er en trist historie
var der ikke en tilsalg herinde for 15000kr ?


Har lige taget et kig på den.. Den lyder ikke til at være så tosset

jeg kunne godt finde på en dag at købe sådan en motor så man lige havde en på lager haha hmm måske spild af penge men hvem ved

Michael Wincentz

Telefon 20628898

Multivan 2.5 TDI 174hk fra 2004 Udstyr: ja lidt forskelligt
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.