caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Undervognsbehandling af T4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undervognsbehandling af T4

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
VWmanden Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 21 September 2007
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 23
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VWmanden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Oktober 2007 kl. 23:36
Kan man ikke få en kopi hos PAVA?
Til top
Guests Se drop down
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 00:17
Til top
VWmanden Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 21 September 2007
Sted: Maribo
Status: Offline
Point: 23
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VWmanden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 18:51
Tak, den er altså bare guld værd.
Til top
Pluto Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 02 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 666
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pluto Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 21:19
Takker for henvisningen, det gør det lidt nemmere at få det hele med.
Caravelle 2,5 tdi, ACV, 180%
Til top
krqlle Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 15 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 188
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krqlle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 13:02
Nu er der i hvert fald bestilt tid til, at den kan få den helt store tur hos Dinitrol i Frederikssund. Kunne desværre ikke få tid før den 6. November, så håber bare ikke de salter for meget inden da. Tak for alle tippene  
VW Transporter, 1997, 2,5 B, 184.000 km, nu med fartpilot, trækkrog og nye 17" alu.
Til top
Far t-4 Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Oktober 2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Far t-4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 10:54

Jeg ville vælge et dinitrol center til at give min en omgang.

De piller inderskærme af og div andre paneler.

selve produktet, tror jeg ikke der er den store forskel, men det er hvor grundige de er.

Jeg har lige solgt en bil hvor en undervognsbh. indgik i handlen. Så jeg ringede til det lokale dinitrol center.... jeg kunne få en tid d. 18 dec. og det  kunne jeg ikke vente på da bilen var solgt. men de skulle have i 3 dage for at kunne behandle bilen efter deres princip.. -ordentlig afvask af gammel lag, ca et døgn på et tørefelt og derefter to behandlinger..

Det sted jeg så fandt der kunne tage bilen dagen efter og jeg kunne hente den dagen efter om eftermiddagen... 

Døm selv, men jeg vil ihvertfald selv vælge et dinitrol produkt næste gang 

Far T(il)4
Caravelle 2.4 D -Solgt!
Caravelle 2.5 TDI Comfort, 10pers. Årg.98 og Climatronic -nu med 5 kw fyr med fjernbetjening.

Rigtige mænd får ikke tvillinger... De kan igen!
Til top
Far t-4 Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Oktober 2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Far t-4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 11:00

Hvis man selv har mod på at gøre det, el bare  for at give små el. størrer områder. kan man købe stortset samtlige produkter i haral nyborg, også sprøjte værktøj til trykluft.

-Det er også dinitrol de forhandler

For en god ordenskyld, har jeg  altså igenting at gøre med HN el. dinitrol, bare en oplysning

Far T(il)4
Caravelle 2.4 D -Solgt!
Caravelle 2.5 TDI Comfort, 10pers. Årg.98 og Climatronic -nu med 5 kw fyr med fjernbetjening.

Rigtige mænd får ikke tvillinger... De kan igen!
Til top
Syncahp Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 01 Juni 2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 14
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Syncahp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 11:27

 

Har det nogen betydning hvad bilen tidligere har været behandlet med?

Caravelle Syncro 2,5B 1993
Op med humøret
/Syncahp
Til top
Far t-4 Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Oktober 2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Far t-4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 17:33
Citat: Syncahp Syncahp skrev:

 

Har det nogen betydning hvad bilen tidligere har været behandlet med?

Det kan jeg ikke forestille mig at det har

Far T(il)4
Caravelle 2.4 D -Solgt!
Caravelle 2.5 TDI Comfort, 10pers. Årg.98 og Climatronic -nu med 5 kw fyr med fjernbetjening.

Rigtige mænd får ikke tvillinger... De kan igen!
Til top
fartil5 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Juli 2004
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fartil5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 18:00
Far t-4: Jeg måtte også undvære min bil i 3 dage, da den fik en komplet behandling hos Pave..
BILEN ER SOLGT..
Nu med Toyota Yaris D-4D van i stedet..
Til top
Far t-4 Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Oktober 2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Far t-4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 19:27

Citat: fartil5 fartil5 skrev:

Far t-4: Jeg måtte også undvære min bil i 3 dage, da den fik en komplet behandling hos Pave..

Det Lyder som de har lavet det rigtigt grundtigt

- og som tidligerer nævnt tror jeg ikke der nogen stor forskæl på produkterne, men i høj grad på måden bilen bliver behandlet på!

 til dit pava center

Far T(il)4
Caravelle 2.4 D -Solgt!
Caravelle 2.5 TDI Comfort, 10pers. Årg.98 og Climatronic -nu med 5 kw fyr med fjernbetjening.

Rigtige mænd får ikke tvillinger... De kan igen!
Til top
Struktøren Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Marts 2006
Sted: Jelling
Status: Offline
Point: 3247
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Struktøren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 19:28
det kommer også an på årstiden... Når det er koldt i vejret, er det længere tid om at hærde.
VW Transporter 2,5 TDI ACV
- Når 112% ikke er nok!!! &l
Til top
fartil5 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Juli 2004
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fartil5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 19:32

Citat: Struktøren Struktøren skrev:

det kommer også an på årstiden... Når det er koldt i vejret, er det længere tid om at hærde.

Det kan godt være..Det har jeg ikke forstand på, men det var så vidt jeg husker, i August den var afsted..

BILEN ER SOLGT..
Nu med Toyota Yaris D-4D van i stedet..
Til top
Etztarget Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 Marts 2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Etztarget Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 21:52

Vi havede engang en Zafira som fik Pava og den blev udtrukket af FDM til en kontrol test

Men da vi fik bilen tilbage fik vi vide at det var et flot stykke arbejde og godt for bilen.

Det tog også 3 dage - September måned.

Multivan ombygget til camper 2,5 TDIAHY og den er rød... nu over de 329.368 km. gammel.



Kones bil: ha ha hun har en cykel :-) og løbesko
Til top
morpheus Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 28 December 2005
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 17
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morpheus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 17:58

hej

 

er bilen behandler flere gange skal man vælge et olieholdigtprodukt spørg evt stedet om de har det,,,,det skal bløde det gamle op

 

mvh

 

morpheus

www.morpheus-oil.dk

rustbeskyttelse i uovertruffen kvalitet.
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.