caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Uden velle mere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uden velle mere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bubber Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 04 September 2004
Sted: København
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Uden velle mere
    Sendt: 14 August 2010 kl. 13:05
Så drenge
 
Igår kom dagen ¨desværde¨ hvor jeg fik solgt min dejlige vogn.
Så fra igpr er jeg ikke længere en del af flokken. Men jeg håber da at jeg stadig er velkommen på det dejlige forum her. Det kan være at dem af jer der bor i det jyske får den lidt mere af se nu. den nye ejer blev en flink mand ved navn Kim som holder til lidt uden for grindsted. Håber sku han passer på hende:)
 
Den lidt kedelige ting ved salget er at han har fundet ud af at ejeren før mig åbenbart har noget gæld i bilen, til trods for at den tidligere ejer og jeg sammen skrev under på at der ingen gæld var.
 
Hvordan finder jeg lige ud af hva der er galt. Kan selvfølgelig ikke få fat på ham der havde den før, da jeg kun har hans navn.
 
Vh Buster
Desvære uden velle mere :(
Til top
Mekaniker Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger


Medlem siden: 20 Marts 2008
Sted: Ugerløse
Status: Offline
Point: 1200
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mekaniker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2010 kl. 13:44
Gælden følger bilen, sådan er det. hans underskrift på det modsatte er ikke blækket værd, fordi gælden er tinglyst i bilen. Derfor hæfter han ikke for gælden, hvilket han selvfølgelig gør rent moralsk efter min mening.

Det du kan gøre er at få oplyst hvem der er panthaver, for derefter at kontakte dem. Der er nemlig den mulighed, at gælden faktisk er indfriet, men dem der har tinglyst pantet i bilen har glemt at få det slettet. Det sker faktisk ofte.

Vi håber for dig at det er sådan det forholder sig.
Til top
Type70 Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 29 Marts 2010
Sted: Hammel
Status: Offline
Point: 792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Type70 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2010 kl. 14:12
Tillykke med salget:)
Fik du prisen?... spørger fordi jeg overvejer at sælge min (mangen til din)
T4 Multivan 2,5 TDI (solgt)
Nu: Seat Altea FR TDI
Til top
Duchen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 Juni 2010
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 176
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duchen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2010 kl. 14:41
Tillykke med salget men trist med restgæld.
 
Prøv at kontakte dem der har gæld i bilen har prøvet det selv og de ville godt eftergive mig den da jeg forelagde dem problemet så de faxede et brev til mig hvor de skrev de eftergav gælden og lavede det om til en personlig forretning med den tidliger ejer af bilen.Big smile Ps det var en bank der havde pant i bilen
 
Held og lykke hilsen Duchen
Caravele 2,4D 1996
oliefyr
fartpilot
Total renoverert velle
carevelle solgt forår 2011

2,5b Transporter købt januar 2012

Falckredder er ikke noget man bliver:::: Det er noget man er::::
Til top
bubber Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 04 September 2004
Sted: København
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2010 kl. 16:29
Okay. Tak for de mange svar. Det er noget der hedde scandia finans eller sådan noget der har gæld i den. Så jeg må jo kontakte den. Ja jeg fik prisen med forudsætning af at hvis der var gæld i bilen gik salget tilbage. Hvilket jeg godt kan forstå. Men bilen satte han ikke noget på. Så jeg fik 80 tusinde.
Desvære uden velle mere :(
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2010 kl. 16:58
Tillykke med salget men det med gælden får du jo nok også klaret Thumbs Up
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
T4-dk Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 22 Marts 2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T4-dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2010 kl. 18:05
Citat: bubber bubber skrev:

Okay. Tak for de mange svar. Det er noget der hedde scandia finans eller sådan noget der har gæld i den. Så jeg må jo kontakte den. Ja jeg fik prisen med forudsætning af at hvis der var gæld i bilen gik salget tilbage. Hvilket jeg godt kan forstå. Men bilen satte han ikke noget på. Så jeg fik 80 tusinde.


gik handlen så tilbage igen, nu der er dukket gæld op i bilenQuestion
Til top
bubber Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 04 September 2004
Sted: København
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 August 2010 kl. 00:24
Nej. han vidste det godt da vi handlede, og jeg vidste det vitterligt ikke. Så handlen går tilbage hvis der virkelig er gæld i den. Men det tror jeg nu ikke der er. Tror bare ikke den forrige ejer har fået afmeldt det.
Desvære uden velle mere :(
Til top
vidtoft Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 14 Oktober 2006
Sted: Frederiksværk
Status: Offline
Point: 3894
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vidtoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 August 2010 kl. 21:57
var det en 10pers. magen til den af thomas- T4 DK du havde . og var den fra 92-93 stykker.????
Hilsen vidtoft.

MEDLEMS NUMMER 1867.

T4.93 bus. ER SOLGT.
er pt uden vw. men lever stadivæk



har så meget på kørekortet. at det står uden for felterne
Til top
Smudzy Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Spamer

Medlem siden: 02 Juli 2020
Sted: Zurich
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smudzy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Juli 2020 kl. 16:06
Jeg havde en glædens dag, da jeg betalte den sidste betaling på lånet, det var en sand lykke! Hvor længe jeg betalte den, og der var også problemer i forbindelse med forsinkede betalinger, og ærlig talt ville jeg ikke selv have kunnet løse denne sag, men jeg fik hjælp af dette selskab 1111 , som jeg takker hende for.
Til top
Smudzy Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Spamer

Medlem siden: 02 Juli 2020
Sted: Zurich
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smudzy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Juli 2020 kl. 16:16
Der er i øvrigt mange alternativer med hensyn til nogle monetære løsninger. Jeg tror det er nyttigt at vide om https://inkasso.com/ som et af de avancerede produkter, der kan hjælpe dig med at komme videre på det finansielle område
Til top
Jay-Jay Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Juni 2003
Sted: HasleVW
Status: Offline
Point: 445
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jay-Jay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Juli 2020 kl. 10:54
Spam spam spam
Nu med T5 Multivan Tdi 174 hk og stort ser alt i udstyr
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.