caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - T5 camper newbee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T5 camper newbee

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aero69 Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 29 Juli 2011
Status: Offline
Point: 9
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aero69 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: T5 camper newbee
    Sendt: 23 September 2011 kl. 10:56
Hej,
 
Jeg har lige fået min nye brugte T5 hjem - Multivan 2.5 TDI fra 2005 med camper-udskæring. Og nu dukker spørgsmålene op ét efter ét:
 
1. Hvad er jeg forpligtet til at have med i bilen hvis SKAT skulle kigge forbi? Jeg hørte om én der fik en regning på 108.000 for at ikke have alt udstyr med...
 
2. Mit camper-køkken er placeret på/i det runde "sofabord". Camper-taget er den korte type (dækker kun kabinen bagved) og har formentlig aldrig været brugt. Kan jeg finde brugsanvisninger/manualer til tag og køkken et sted?
 
3. Jeg har set andre campere der i stedet har et smalt, opretstående metalkabinet som køkken - smart, det fylder meget mindre. Kan det købes nyt eller brugt et sted? Og må jeg skifte?
 
Ok, det er vidst rigeligt. Tak for enhver hjælp,
Anders
 
Til top
Lorello Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 12 December 2011
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lorello Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Juli 2012 kl. 22:55
Hej Anders,

Fandt du svar på dine spørgsmål og har du lyst til at dele dem? Jeg er især interesseret i dit 3. spørgsmål.

Jeg står selv og overvejer at anskaffe en Multivan camper med præcist samme køkken som du beskriver, men kunne godt finde på at ændre det hvis det er muligt rent lovmæssigt, da det opretstående er noget mere elegant lavet.

Mvh Jonas
Til top
hr.friis Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 18 August 2008
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 855
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hr.friis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Juli 2012 kl. 07:55
der må vist ikke ændres en snus den skal være 100% som da den blev bygget og alt skal være i bilen hele tiden dvs køkken osv osv JUbii for afgifts danmark
Til top
Sir. Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 21 Februar 2007
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 5
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sir. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Juli 2012 kl. 09:30
Jeg har engang haft en "afgiftcamper" af er andet mærke, her var der krav om at bl.a. en næsten 2 m lang pose med stænger til tages skulle ligge i bilen,
Så ALT udstyret skal med.
Til top
briannielsen Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 07 August 2012
Sted: Auning
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér briannielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 August 2012 kl. 10:15
Jeg har en 2005 Multivan T5, også netop hvor køkkenet skal være placeret på dette runde sofabord. Da jeg købte bilen fik jeg køkkenet leveret i en kasse ved siden af. Jeg er i tvivl om, om det er nok at have det med sådan, eller om det skal være monteret, og i så fald, er der nogen som har et billede af, hvordan det skal se ud, når det er samlet ?
MVH Brian
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 August 2012 kl. 12:28
Ja der skal vel også være lidt "fordele" ved at spare noget mønt LOLWink
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.