caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > KUN SALG - KUN SALG - KUN SALG - KUN SALG. > Sælges-Transporter-Caravelle-Sharan(VIP kræves for salg)
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - T4 årgang 2000 hvad kan jeg sælge den for?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T4 årgang 2000 hvad kan jeg sælge den for?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
surfguy Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Juni 2004
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér surfguy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: T4 årgang 2000 hvad kan jeg sælge den for?
    Sendt: 19 Juni 2014 kl. 21:53
(Sælges ikke alligevel da jeg bliver nød til at vente med at købe ny bil.)

Har en T4 TDI 102 hk. Caravelle/business kort model, 6 pers., 2 delt klima, loftskærm, servostyring, el-ruder, fjernbetjent centrallås, varme i forsæder, armlæn på forsæder, P-watch. Der medfølger 2 stk. nøgler, årgang 2000 i Meteor går metallic (bilen har være gul for 5 år siden)


Hvad kan jeg få for sådan en T4?









Den er nysynet juni 2014, lige skiftet tandrem for et halvt år siden, vandpumpe, bærekugler, Støddæmpere for + bag (2008) bremser, generator, bremserør, udstødning (har skreve ti servicebog hvad der skiftet) etc. etc. så den køre perfekt. undervogns behandlet for et par år siden, har kørt ca. 540.000 km. Lak står rigtig flot men desvære rust ved forskærme og lidt ved bagskærme og i den ene side ved bagsamling, (ville selv fjerne det med en alu sandblæser og spartle og sende til lakering, ville nok koste ca. 4000 kr.)

Medfølger:
- 18" sommerdæk P2 med max en sæson samt et sæt 16" alu VW/audi vinterdæk med en sæson tilbage.
Fyr med timer men der mangler kabel fra timer til fyr
Tagbøjler
- Aftageligt træk
- Spørg har nok glemt noget.

Hvad kan jeg få for sådan en T4? skal ud og købe mig en T5 i mørkegrå (kort version, multivan, så hvis nogen kender en som har en til salg så skriv gerne) vil prøve at  montere en T5 langfront påsådan en (ligesom jeg har sat en t4 langfront på min 2.4D transporter), savner et bil projekt.












Redigeret af surfguy - 25 November 2014 kl. 08:19
T5 Offroad grå 130HK multivan (skal sætte T5.1 front på)
Solgt: T4 6 pers Meteorgrå metallic
Solgt: T4 2.4D 1995 tornado rød eftermonteret langfront
Google+ plus.google.com/u/0/+ThorBSN
Til top
Jay-Jay Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Juni 2003
Sted: HasleVW
Status: Offline
Point: 445
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jay-Jay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Juni 2014 kl. 14:38
Jeg solgte min i december 2013, og den var stort set magen til (også en Business). Den havde dog "kun" kørt 298.000 km, skulle synes, og den fik jeg 81.000 kr for.
Havde håbet på noget mere, derfor stod den til 105.000 kr, men der var ikke en eneste henvendelse på den i de 2 mdr til den pris.

Held og lykke med salget

Redigeret af Jay-Jay - 20 Juni 2014 kl. 14:39
Nu med T5 Multivan Tdi 174 hk og stort ser alt i udstyr
Til top
surfguy Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Juni 2004
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér surfguy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Juni 2014 kl. 19:36
var alt perfekt med din T4 og ingen rust?
T5 Offroad grå 130HK multivan (skal sætte T5.1 front på)
Solgt: T4 6 pers Meteorgrå metallic
Solgt: T4 2.4D 1995 tornado rød eftermonteret langfront
Google+ plus.google.com/u/0/+ThorBSN
Til top
Jay-Jay Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Juni 2003
Sted: HasleVW
Status: Offline
Point: 445
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jay-Jay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2014 kl. 07:41
Nej, den havde lidt små-skavanker, men ikke noget himmelråbende. Den havde lidt rust i panelerne, og så var der begyndende rust i kanterne på forskærme.
Nu med T5 Multivan Tdi 174 hk og stort ser alt i udstyr
Til top
TomBauer Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 10 November 2012
Sted: Asperup
Status: Offline
Point: 16
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TomBauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 September 2014 kl. 19:47
jeg vil give 50000kr
Til top
CaravelleOvervåger Se drop down
VIP - Bruger - 2022
VIP - Bruger - 2022

Kan redigere når regler ikke overholdes

Medlem siden: 07 Januar 2011
Sted: OVER DET HELE
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CaravelleOvervåger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 September 2014 kl. 11:39
Citat: TomBauer TomBauer skrev:

jeg vil give 50000kr

SurfGuy har ikke været online siden 23 Juni 2014 kl. 10:54, så det er ikke sikkert at han svarer.
CARAVELLEOVERVÅGEREN HOLDER ØJE MED AT REGLER BLIVER OVERHOLDT OG DIVERSE ANDRE TING.
JEG ER 100% ANONYM
JEG ER UNDERLAGT CARAVELLETEAMET MEN ER BRUGER LIGESOM DIG..
Til top
Type70 Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 29 Marts 2010
Sted: Hammel
Status: Offline
Point: 792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Type70 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 September 2014 kl. 19:32
Citat: TomBauer TomBauer skrev:

jeg vil give 50000kr


Noget af et skambud....
T4 Multivan 2,5 TDI (solgt)
Nu: Seat Altea FR TDI
Til top
Pimpmobile Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 November 2003
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1241
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pimpmobile Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Oktober 2014 kl. 00:49
Hvordan er indretningen. Kan sæder lægges ned så man kan overnatte i den?
Kenneth W. Laursen

´96 Transporter 2,4D
´02 Mondeo 2,0 Ghia Stc.
Draco 1340
Til top
surfguy Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Juni 2004
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér surfguy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 November 2014 kl. 08:21
Sæder kan ikke lægges ned. (de 2 bagerste sæder er med el så de forskellige ting  (mangler desværre kabler så de virker ikke.)  )

Bilen er ikke tilsalg mere, da den nye bil jeg skulle købe er blevet noget dyrer så jeg bliver nød til at vente et år med at sælge. Så jeg var desværre for hurtigt ude og sætte bilen tilsalg :(


Redigeret af surfguy - 25 November 2014 kl. 08:22
T5 Offroad grå 130HK multivan (skal sætte T5.1 front på)
Solgt: T4 6 pers Meteorgrå metallic
Solgt: T4 2.4D 1995 tornado rød eftermonteret langfront
Google+ plus.google.com/u/0/+ThorBSN
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.