caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Efterlysning > Efterlysning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Stjålet VW Transporter T5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stjålet VW Transporter T5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vw174hk Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 06 Januar 2012
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vw174hk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stjålet VW Transporter T5
    Sendt: 19 Januar 2016 kl. 19:44
Efterlyser min Sorte VW Transporter T5 nummerplade GA 88 670 som blev stjålet fra Vesterbro i København den 23. december 2015 det er en lang model med indfarvet kofanger, splitbagdøre, skydedøre i begge sider, tågelygter, ekstra sidespejle, med papegøje nummerplader, vinterhjul med grå plast hjulkapsler. Hvis nogen ser min VW så må de meget gerne give besked så den kommer hjem hurtigst muligt.
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Januar 2016 kl. 19:48
Kikker efter den i 4000 området 👍
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
vw174hk Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 06 Januar 2012
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vw174hk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Januar 2016 kl. 13:21
Tak det skal på samme tid nævnes at den ikke har tagbøjler som det ellers ses på billedet.
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Januar 2016 kl. 18:19
Ok så ser den ca sådan ud i dag Wink

 
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
vw174hk Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 06 Januar 2012
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vw174hk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Januar 2016 kl. 18:50
Ja den ligner fuldstændig som på billede, med samme nummerplade, bare uden tagbøjler.
Til top
vw174hk Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 06 Januar 2012
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vw174hk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Januar 2016 kl. 20:46
Jeg havde absolut ingen ide om at VW Transporter T5 var så let at stjæle, jeg har altid passet rigtig godt på begge mine nøgler, så jeg troede at den fabriksmonterede startsspærrer var den bedste sikkerhed man kunne få, men forsikringsselskabet fortæller mig at en VW er en af de letteste biler at stjæle, og at man skal passe ekstra godt på med at besøge uautoriserede værksteder, de kan kopiere nøglen.

Jeg troede at man skulle bestille en ekstra nøgle hos VW i Tyskland for at få en nøgle med indkodet chip som passede til bilens startsspærre system, men det var ikke rigiigt, nu ved jeg at professionelle biltyve meget let kan stjæle en Transporter fra parkeringspladsen, uden at vække opsigt, og politiet melder klart ud at de ikke gør andet end at passe telefonen, så hvis en borger ikke ringer ind med oplysninger om en mistænkelig bil, eller politiet ikke selv standser min bil, så er den bare forsvundet, der er ikke meget hjælp at hente.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.