caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Cykelholder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cykelholder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
I&P Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 08 August 2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér I&P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Cykelholder
    Sendt: 26 April 2017 kl. 17:54
Hej
Er der nogen der kan anvise hvilken vip-bar cykelholder til anhængertræk, der tillader ar bagklappen åbnes på en T4. Det er en jungle !
Vh Poul
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 April 2017 kl. 18:36
Citat: I&P I&P skrev:

Hej
Er der nogen der kan anvise hvilken vip-bar cykelholder til anhængertræk, der tillader ar bagklappen åbnes på en T4. Det er en jungle !
Vh Poul

Måske kan du finde den her jeg ved der er mange BMX køre der bruger den Thumbs Up

http://netbutik.fdm.dk/thule-euroride-cykelholder.html?utm_source=google+merchant&utm_medium=comparison+shopping+engines&utm_campaign=product+feed&gclid=CMyGqKaIxdMCFUhJGQodKOYMPw
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
MDLarsen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 29 December 2008
Sted: Søften
Status: Offline
Point: 4093
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDLarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 April 2017 kl. 19:37


Jeg ved ikke hvor meget den Thule som Henningvand linker til, til 2 cykler fylder, men den Thule
til 3 cykler kan ikke være der, jeg har lige prøvet med min egen. Wink 


Audi Q5, 3.0 TDI, 240hk, 11/10, S-Tronic, 238000km.
Seat Altea, 2.0 Fsi 150hk, 11/05, 140000km
Yamaha FZ1, 150hk, 4/11, 47000km.
T6, 2,0TDI, 150hk, DSG, 6/18, 120000 km
Tidligere Vældig Woldsm

Til top
SvendSt Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger


Medlem siden: 25 August 2010
Sted: 9881
Status: Offline
Point: 313
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvendSt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 April 2017 kl. 06:02
Hvorfor er det lige at den skal på trækket når der er fine løsninger hvor den sidder på klappen og ikke skygger for lygter og nummerplade. Spørger bare af nysgerrighed😊
Multivan T4, 2002,151hp, camper
Til top
I&P Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 08 August 2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér I&P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 April 2017 kl. 15:58
Hej folkens Tongue
Har allerede in Fiamma til bagklap, som jo imidlertid bliver ganske tung at åbne med 2 cykler på, hvis man lige skal i bagagerummet undervejs. Det ville være fixt, blot at vippe cyklerne ned, i dén situation og lys og nummerplade er jo integreret i mange holdere til anhængertræk. Spørgsmålet er, om der er plads til at åbne den ret store bagklap - det ville have været rart med nogle mål på tec-spec&&P -siderne...
Vh I&P
Til top
timan Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 07 Juli 2013
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 72
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér timan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2017 kl. 08:19
Jeg har købt dette her også har jeg forlænget wirene med 2 forlængere fra en bådudstyrs butik, så kan bagklappen lige åbnes jeg er glad for løsningen.


VW T4 California camper
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.