caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - mekaniker på Fyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mekaniker på Fyn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
5250VW Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 10 Juli 2016
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 7
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 5250VW Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: mekaniker på Fyn
    Sendt: 13 September 2017 kl. 21:32
Er der nogen bud på en fornuftig mekaniker på Fyn? Lige nu er det tid til tandremsskift, og der er nok lidt mere på vej her lige inden vi runder 500000km
Mvh Jakob
Glad ejer af frikørt taxa. 102hk, årg 2003 og 475000km
Til top
fartil5 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Juli 2004
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fartil5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Oktober 2017 kl. 14:53
Jeg kan da anbefale min egen Mekker.. Han er ret fair og laver ikke noget der ikke er snakket om ...

Hvis du ikke allerede har fundet en...
BILEN ER SOLGT..
Nu med Toyota Yaris D-4D van i stedet..
Til top
Jensmichael Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 09 November 2014
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jensmichael Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Oktober 2017 kl. 13:29
Sydfyns Autocamperservice ved Fåborg reparerer og sælger brugte campere og andet på 4 hjul. Købte min brugte, hyggelige California der, med et halvt års fuld garanti.
Til top
5250VW Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 10 Juli 2016
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 7
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 5250VW Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 November 2017 kl. 18:27
Tak for svar. Det er vist på tiden jeg finder den funktion med at få besked, når der kommer svar på ens indlæg!!
Sydfyns Autocamperservice kender jeg godt, som både dygtig og omhyggelig. Han har lavet lidt på  arbejdets ældre vw'ere. Men jeg vil da gerne lige høre hvem det er i Ringe - så sender  lige en PB.
Mvh Jakob
Glad ejer af frikørt taxa. 102hk, årg 2003 og 475000km
Til top
fartil5 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Juli 2004
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fartil5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 November 2017 kl. 15:00
Og nu er der endelig svaret...   
BILEN ER SOLGT..
Nu med Toyota Yaris D-4D van i stedet..
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.