caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hvad bruger I jeres biler til?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad bruger I jeres biler til?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
skvulp Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 11 Maj 2005
Sted: København
Status: Offline
Point: 96
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skvulp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 September 2005 kl. 10:16

Jeg bruger min privat og til det ved siden af....

Ellers synes jeg det er en fed bil + det fedt og køre i stor bil.....

Til top
su´pervan Se drop down
Bruger
Bruger

Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 17 September 2005
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér su´pervan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 September 2005 kl. 23:31

vores Supervan er familie/hunde-bil, og den er vi jo selvføgelig meget glade for. Jeg så at ´Webbie´havde brugt "Fonzie" som aktiv bilalarm - respekt for det. jeg har da heller aldrig haft indbrud i nogen af mine biler når der har været aktiv bilalarm "tilsluttet". Jeg kan da også lige tilføje at han snuppede 3 indbrudstyve inde hos naboen. Men det er en anden historie. Her er et par billeder af ham. "Indbrudstyven" er fætter Kim på192. Iøvrigt tak til `Webbie`for  en kanon hjemmeside        &n bsp;         &n bsp;         &n bsp;     m.v.h Per         &nb sp;          P.S. tjek lige Fonzies "udstyr" - han er sgu lidt glad for fætter Kim.  

Til top
Eske Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 17 April 2004
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 74
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eske Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2005 kl. 09:44

Som tidligere nævnt er en T4 den ultimative surf-mobil  - men da jeg var på udkig efter min kass-vag, var der ikke så mange lange modeller. Jeg ville nok kunne presse boards og sejl ind i en kort model - men det er lidt federe at have ordentlig plads, hvilket indlægene her i forum også bærer præg af.

Hvad fik jer til at købe henholdvis en kort eller en lang?

Eske
Kører 2,4D Lang surfmobil
aka Der Surf-artz
Til top
Jazz Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 24 Juli 2005
Sted: København
Status: Offline
Point: 18
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jazz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 September 2005 kl. 00:16

Nå Drenge nu må det være min tur

Jeg er Vognmand af lille grad og bruger min slæde ca. 24 døgnet rundt. phyyy. Dag timerne i Budstikken og aften som VAGT.

Jeg har valgt lige netop denne model, fordi man sidder behaligt, stort overblik, Triptronic og er en stor og lang sportsvogn

Den skal sænkes med H&R 40-80mm for og bag en af dagene...ved ikke lige om jeg får gjort det til på Lørdag....men ellers tager jeg sættet med til skue.....

Hygge

 

ZeroMax      T5TDI.........
Til top
Convict_404 Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle.dk logo

Medlem siden: 08 Juni 2005
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 385
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Convict_404 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 13:43

Så blev det vist mig...

Jeg syntes nærmest man bliver besat af og sidder højere oppe, jeg kom over i en honda den anden dag og man kunne knap se ud af forruden :)

Men eller bruger jeg min til transport at div. matrialer.  Det er lækkert med lang model.. der kan lige stå 2 x 1000 L Palletanke

-Michael Hansen.
'96 T4 Lang Allrounder TDI Netop købt 18/8-2010
'01 T4 Kassevogn 102 TDI -Solgt
'94 T4 2,4d All-Round -Solgt
'01 Sharan TDI 150hk -Solgt
'96 T4 2,4d 78hk - Solgt
Til top
Karsten Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 03 Oktober 2004
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 87
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 00:27

Jeg blev solgt på ideen af min svoger som i al den tid jeg kan huske har været fan af "stjernebiler" ( Mercedes ) i diverse små og store udgaver, alt andet blev verbalt hugget i småstykker når han fik dem mellem hænderne, indtil han selv fik en T4 2,4D lang Syncro(bus), lidt ved et uheld- heldigvis for ham bor de i Norge hvor reglerne er noget mere lempelige end her.

Bilen han købte var en udlejningsvogn der var blevet brugt til en tur hvor der skulle fiskes på isen - desværre lod de bilen stå i tomgang og efter en stund var isen tynd under forenden og bilen valgte at forlade selskabet (lodret 20 meter ned- med lygterne tændt-den ville jo gerne findes igen) heldigvis var det ferskvand og efter en tørretur (tømme tank, og rense ledninger) blev den pludselig yndlingsbilen, om vinteren var den umulig at stoppe, startede altid og var SKØN at køre - så nu har jeg også en "kasse" med camping klap op og plads til en hel plade fra byggemarkedet :-) (2,4d suge årg 90) .Han har dog senere eftermonteret Turbo og Intercooler - og den er nu en af 5 stks. i hans familie ( alle Syncro og alle 2,4D med eftermontere Turbi´s )

Smil og verden smiler til dig.
Græd - og du bliver våd på kinden !
Til top
Convict_404 Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle.dk logo

Medlem siden: 08 Juni 2005
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 385
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Convict_404 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 02:24
Citat: Karsten Karsten skrev:

Han har dog senere eftermonteret Turbo og Intercooler - og den er nu en af 5 stks. i hans familie ( alle Syncro og alle 2,4D med eftermontere Turbi´s )

Lyder spændende med en 'Mølle' på 2,4D  kan du komme med nærmere info. om dele som er brugt osv..

-Michael Hansen.
'96 T4 Lang Allrounder TDI Netop købt 18/8-2010
'01 T4 Kassevogn 102 TDI -Solgt
'94 T4 2,4d All-Round -Solgt
'01 Sharan TDI 150hk -Solgt
'96 T4 2,4d 78hk - Solgt
Til top
pocologo Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 10 Oktober 2005
Sted: Nakskov
Status: Offline
Point: 22
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pocologo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Oktober 2005 kl. 09:39
Jeg kitesurfer og windsurfer, så det er dejligt med al den plads. Og så er det jo en lækker vun..........
Til top
Overgaard Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 04 September 2005
Sted: Kjellerup
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 08:08

Jeg bruger min T4 som hundebil og til biavl,jeg har før kørt Hiace,men jeg synes brændstoføkonomien på T4èren er langt bedre, også lyder den jo også fint

  01,  2,5 tdi 102 hk



Redigeret af Overgaard
Til top
Guests Se drop down
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Oktober 2005 kl. 22:08
Citat: Convict_404 Convict_404 skrev:

Citat: Karsten Karsten skrev:

Han har dog senere eftermonteret Turbo og Intercooler - og den er nu en af 5 stks. i hans familie ( alle Syncro og alle 2,4D med eftermontere Turbi´s )

Lyder spændende med en 'Mølle' på 2,4D  kan du komme med nærmere info. om dele som er brugt osv..

ja kan vi få lidt INFO om dele når der skal "mølle" på 2.4D evt.priser

hvorfor jeg køre i en lang model er lidt af et tilfælde for ville helst ha haft en kort 10.pers velle men nu hvor jeg har en lang model ja så bliver det også en lang model næste gang for der er mere plads..



Redigeret af Thomas
Til top
TWO Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 20 November 2005
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TWO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 November 2005 kl. 19:29

Sjovt at laese om alle de interessante ting folk bruger deres T4'er (og nu ogsaa T5) til..

Jeg selv bruger min T4 TDI Supervan som privatvogn og til at transportere mine motorcykler og grej til roadracing. Den kan tage to motorcykler, 10-12 daek, vaerktoej, stort telt, reservedele, vaerktoej, madrasser plus div andet skrammel, og stadig spadsere afsted som en mis med 140 km/t. Den har trofast fragtet mig rundt til race de sidste fire aar til baade sverige, tyskland, polen, frankrig, italien og selvfoelgelig utallige gange herhjemme, samt paa arbejde hver dag.. Og den har aldrig svigtet..

Jeg havde tidligere en '94 2,4 Supervan som jeg var superglad for, men solgte dengang regeringen truede med at indfoere misundelsesafgiften med tilbagevirkende kraft. Men som bekendt blev det lavet om til kun at gaelde biler registreret fra 6/98, men da havde jeg solgt min dejlige vogn..

Efter et par aar med personvogn og Hiace, blev det for meget og jeg blev noedt til at have Caravelle igen, hvilket jeg saa har haft siden..

Jeg har koert 176k km i den de sidste fire aar, og nydt hver en kilometer.. deeeeejlig vogn..  Og jeg tror ogsaa at fruen kan lide caravellen, for hver gang vi skal sove i den, tager hun det fraekke undertoej paa..

 

"Who Dares Wins"
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.