caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Velkommen til caravelle.dk
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hej med jer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hej med jer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan erik jensen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Oktober 2010
Sted: hjørring
Status: Offline
Point: 157
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hej med jer
    Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:21
Ja som nogen nok har set  andet sted her på forumet, så har jeg nu fået en 151 hk Caravelle med en del udstyr, den har kun gået 148000 km det er en årgang 2001 10 personers kort model, i skal nok høre mere om den.
Jeg kan lige sige at min lillebror er Kim Erik Jensen, så nu er vi 2 i familien der har Caravelle.Big smile
Så man kan sige det bliver i familien.
Jeg Har betalt vip medlemskab og der kommer logo på lige så snart den bliver leveret til mig.
Den skal først indfaves i bilens farve der hvor den nu er sort.
 
Hilsen fra
Jan
Til top
kim jensen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:26
ja tillykke med du nu har fået en rigtig bil at køre i 60
VW Sharan 1,9 TDI 2001, 6 gear,aircon,fjernb c.lås, højdejust. forsæder m.armlæn, indst.rat, el-spejle,el-ruder, el-justerbare forlygter, kopholder, mørktonede ruder i bag,4 stk airbag,servo,oliefyr.
Til top
Monsieur Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 18 November 2007
Sted: Ferritslev Fyn
Status: Offline
Point: 3473
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsieur Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:32
Velkommen Jan Erik

Hvis du bare er halv så tosset som Kim så skal du nok falde godt til her...
Mons akà
Jack Dalton.....
DoKa mand......
"At køre på bensin, er som at fodre sin hund med majs,
det meste gør ingen gavn og resten kommer ud som noget ildelugtende lort"
Til top
kim jensen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:33
så kan det være vi skal lave et kagemands træf her i hjørring når du får den nye caravelle det er også lang tid siden det siste træf her i hjørring Big smile  
VW Sharan 1,9 TDI 2001, 6 gear,aircon,fjernb c.lås, højdejust. forsæder m.armlæn, indst.rat, el-spejle,el-ruder, el-justerbare forlygter, kopholder, mørktonede ruder i bag,4 stk airbag,servo,oliefyr.
Til top
jan erik jensen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Oktober 2010
Sted: hjørring
Status: Offline
Point: 157
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:33
Hov hov nu er du godt nok slemAngry Min dejlige Ford Mondeo har da godt nok været en dejlig bil, og er det da også stadigvæk, men jeg har savnet at sidde  det højere oppe, og så det meget mere plads man for. Så ja jeg er vildt meget glad for min nye Caravelle.Big smileBig smile
 
Hilsen
Jan
Til top
kim jensen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:34
Citat: Monsieur Monsieur skrev:

Velkommen Jan Erik

Hvis du bare er halv så tosset som Kim så skal du nok falde godt til her...
så så pas på så får du ikke kagemand næste gang til vejle træf Big smileLOL
VW Sharan 1,9 TDI 2001, 6 gear,aircon,fjernb c.lås, højdejust. forsæder m.armlæn, indst.rat, el-spejle,el-ruder, el-justerbare forlygter, kopholder, mørktonede ruder i bag,4 stk airbag,servo,oliefyr.
Til top
jan erik jensen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Oktober 2010
Sted: hjørring
Status: Offline
Point: 157
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:38
He he jeg ved ikke helt om kim er tosset, men min kone siger jeg er tosset så det skal nok blive sjovt at være medlem her, jeg har mange gange været misundelig på kim når han skulle til træf.
Men hun menner det nu på en god måde.
 
Hilsen
Ann og Jan
Til top
kim jensen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:38
Citat: jan erik jensen jan erik jensen skrev:

Hov hov nu er du godt nok slemAngry Min dejlige Ford Mondeo har da godt nok været en dejlig bil, og er det da også stadigvæk, men jeg har savnet at sidde  det højere oppe, og så det meget mere plads man for. Så ja jeg er vildt meget glad for min nye Caravelle.Big smileBig smile
 
Hilsen
Jan
ja den køre godt den mondeo men man sidder meget lavt i den det er ikke som i en caravelle eller i den gamle transit bus du havde før den kørte også godt til at være en ford LOL
VW Sharan 1,9 TDI 2001, 6 gear,aircon,fjernb c.lås, højdejust. forsæder m.armlæn, indst.rat, el-spejle,el-ruder, el-justerbare forlygter, kopholder, mørktonede ruder i bag,4 stk airbag,servo,oliefyr.
Til top
jantrans Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 21 Marts 2005
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 10792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jantrans Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 00:02
Velkommen til Caravelle, Jan Hug
Jeg glæder mig til at møde dig til træf et eller andet sted i landet Wink
aka William Dalton
Skinnetestperson
Daltonbror
Bruger 816
Suzuki Swift 1,2 2015
Tidligere:
VW T5 Kombi 1.9 TDI, 104 HK, 2004
Til top
Wincentz Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Marts 2007
Sted: Ruds Vedby
Status: Offline
Point: 11378
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wincentz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 00:24
tillykke med vogn og velkommen til Hug
håber du holder dig fra vores bowling haha (justkidding) håber at se jer til fødselsdagsbowling :)
Michael Wincentz

Telefon 20628898

Multivan 2.5 TDI 174hk fra 2004 Udstyr: ja lidt forskelligt
Til top
kim jensen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 4552
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 01:02
ja han er en hård nød til bowling han vandt et eller andet mesterskab siste weekend 72
VW Sharan 1,9 TDI 2001, 6 gear,aircon,fjernb c.lås, højdejust. forsæder m.armlæn, indst.rat, el-spejle,el-ruder, el-justerbare forlygter, kopholder, mørktonede ruder i bag,4 stk airbag,servo,oliefyr.
Til top
vidtoft Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 14 Oktober 2006
Sted: Frederiksværk
Status: Offline
Point: 3894
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vidtoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 05:13
velkommen til jan .. vi ses derude en dag .....og tillykke med den fine VW....
Hilsen vidtoft.

MEDLEMS NUMMER 1867.

T4.93 bus. ER SOLGT.
er pt uden vw. men lever stadivæk



har så meget på kørekortet. at det står uden for felterne
Til top
Pluto Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 02 Marts 2007
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 666
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pluto Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 07:08
Hej jan og velkommen til dette stærk vanedannende forum.Thumbs Up
Caravelle 2,5 tdi, ACV, 180%
Til top
jan erik jensen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 26 Oktober 2010
Sted: hjørring
Status: Offline
Point: 157
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Oktober 2010 kl. 13:56
Hej igen ja jeg glæder mig da også til at hilse på dig Jan (jantrans) og alle jer andre det er jo nok min brors skyld jeg valgte en vw, ellers havde jeg nok købt en Ford Transsit igen. Jeg ved godt mange griner af sådan en, men den er alså noget biligere at holde kørende tro jeg nog.
Men nu har jeg alså fået min velle og den er jeg bare glad for. Venter på at få den leveret, det er alså hårdt at vente så lang tid , før jeg for den. Den er henne at få den helt store dinitrol behandling det koster 8000 kr plus mons (det betaler forhandler) Så den bliver rigtig fin bagefter, den har kørt i sydtyksland så den er total rustfri nedenunder den er som at se en helt ny.
Nå det var lige lidt om den. I for nogle foto når jeg har fået den, håber jeg har den til bowling i Århus.
 
Hilsen
Jan Erik
Til top
Missdivorced Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 26 December 2009
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 66
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Missdivorced Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 November 2010 kl. 09:05
Hej Jan Erik. 
 
Velkommen til dette rigtig gode og vanedannende forum ;-) 
 
Håber du får stor glæde og nytte af det ;-)
 
Hilsen
 
Tina 
A new life, a new beginning. The past is behind us, and the future looks bright. The life must be lived while we have it, and enjoyed while we can...

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.312 sekunder.