caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Spørgsmål - Ris - Ros - Regler - Afstemniger > CaravelleShoppen.dk
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - SMS start af oliefyr telestart/callstart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SMS start af oliefyr telestart/callstart

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CaravelleTeam Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 10 Februar 2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 719
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CaravelleTeam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SMS start af oliefyr telestart/callstart
    Sendt: 14 December 2010 kl. 13:24

caravelleshoppen skal have bestilt hjem.

 
hvis i er int. så PM for bestilling. vejl pris er 2100 men regner stækt med at kunne få lidt rabat ved køb af min. 5 stykker.
 
hvem skal have ?
 
er oppe på 2 styk nu.
 
Mvh CaravelleTeam
Info om CaravelleShoppen:
Arbejdernes Landsbank
Reg:5396 Kontonummer:0320094

CVR/SE nummer: 32618820
5396 0334982 Telt og trailer konto - støt den
Mail: caravelle@caravelle.dk
Til top
allangammelby Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 13 November 2012
Sted: vejen
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allangammelby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Januar 2013 kl. 19:31
jeg vil gerne være med evt...
Til top
AirCon Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger

Køre med caravelle.dk Logo

Medlem siden: 28 April 2008
Sted: Givskud
Status: Offline
Point: 6154
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AirCon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Januar 2013 kl. 19:43
Citat: allangammelby allangammelby skrev:

jeg vil gerne være med evt...

Det er en tråd hvor sidste indlæg er over to år gammelt og selvom jeg kan se at der har været aktivitet siden, så tror jeg du skal have fat i Henningvand herinde, det er vist ham som styrer det med indkøb af dette..Wink
Diverse specialværktøj, bla VCDS og Øv. bærekugle presser T4

Temp/tank måler fejl i instrumenter repareres
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Januar 2013 kl. 19:51
Ja men vi kan jo prøve om der er flere der vil med på sådan en fætter  Wink
PS. den kan starte og slukke  4 enheder hvor den Org. kun kan starte og slukke 1 og er noget dyre Embarrassed
jeg har den i og er glad for den :-)
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
197 HK TDI Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 23 September 2009
Sted: Tjæreborg
Status: Offline
Point: 117
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 197 HK TDI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Januar 2013 kl. 23:48
Hejsa

jeg har en t4 caravelle 151 hk med olie fyr, men med ingen form for styring på fyret
jeg vil meget gerne høre mere denne.... ting.... 
vw T4 Caravelle vr6, bygget om til 151 Tdi
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Januar 2013 kl. 00:27
Er der her ok Wink

Easystarter GSM
  • Easystarter - så kan du f.eks. styre varmen og vandvarmeren i sommerhuse, starte bilvarmeren, både, køle-fryseanlæg m.m. let og enkelt, så du sparer på energien, men bevarer komforten og trygheden.
  • Easystarter - kan også bruges til automatisk alarm/overvågning af f.eks. temperaturer,  
  • Easystarter er lavet til fjernstyring af op til tre forskellige funktioner, samt at videresende besked fra tre forskellige målepunkter, via SMS til og fra en mobiltelefon.
  • Enheden er baseret på brug af GSM nettet, og skal derfor forsynes med et simkort Det er op til brugeren selv, at vælge hvilken tele udbyder man foretrækker.
  • Easystarter byder på en hel række, af opsætnings muligheder Således at man kan lave en opsætning, som passer til, brugerens personlige behov. Men samtidig er den daglige brug, gjort simpel og hurtig.

Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Quick Reply
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.155 sekunder.