caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Velkommen til caravelle.dk
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ny overvåger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny overvåger

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Wincentz Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Marts 2007
Sted: Ruds Vedby
Status: Offline
Point: 11378
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wincentz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 21:33
Citat: Torben DH Torben DH skrev:

Hehe nu har jeg købt VIP og vil egentlig gerne ha min tråd genåbnet...Tongue

hehe nej pyt med det... men noget helt andet er hvorfor skal man ha det plastickort og klistermærke tilsendt? jeg arkiverede det lodret sidste år og agter at gøre det samme i år så synes egentlig det er lidt fjollet at kalde det et basic abonnement! hvis det var "BASIC" sku det bare være adgang til alle fora og det var så det og når man nu ikke kan slippe for det synes jeg i burde rette prisen til 190kr og så skrive at det er inkl fragt!

måske er det også bare mig der er en flueknepper men jeg har hverken netbank eller dankort så måtte have en til at gøre det for mig så jeg undersøgte prisen gav min makker pengene og en forklaring på hvad han skulle gøre og da han så gjorde det fik jeg en sms fra ham om at det altså kostede 190 så jeg nu skylder ham 15kr... han nævner det nok aldrig igen men det irriterer mig at skylde ham penge! især for noget jeg ikke har brug for...

For at undgå en vinterdepression vil jeg lige sige at det jeg har skrevet MEGET NEMT KAN LÆSES SOM VÆRENDE EN HÅRDERE KRITIK END DET REELT ERWink


man kan ALTID skrive man ikke ønkser det tilsendt og krydse af i afhent så slipper du for PORTO og PLASTIKKORT :)
Michael Wincentz

Telefon 20628898

Multivan 2.5 TDI 174hk fra 2004 Udstyr: ja lidt forskelligt
Til top
Torben DH Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar

Medlem siden: 19 August 2009
Sted: Bording
Status: Offline
Point: 400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben DH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 21:40
men nu gjorde jeg det jo ikke selv men havde en til detWink

og han tænkte bare nå pyt videre...Tongue
VH Torben
Til top
Torben DH Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar

Medlem siden: 19 August 2009
Sted: Bording
Status: Offline
Point: 400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben DH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 21:41
hvor længe går der før det bliver aktiveret mon?
VH Torben
Til top
Retropsnart Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører cykel

Medlem siden: 13 December 2006
Sted: Søllested
Status: Offline
Point: 9992
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Retropsnart Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 21:45
Hvis det er netbank, kan der gå et par dage, før webshoppen kan se at pengene er kommet..
(Hvis man ikke bruger samme bank.)
Til top
Wincentz Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Marts 2007
Sted: Ruds Vedby
Status: Offline
Point: 11378
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wincentz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 21:52
Citat: Torben DH Torben DH skrev:

hvor længe går der før det bliver aktiveret mon?


hvis man bruger dankort så sker det med det samme vi opdager der er kommet ordre ind .

men med bankoverførelsen kan der som retro siger gå flere dage..
Michael Wincentz

Telefon 20628898

Multivan 2.5 TDI 174hk fra 2004 Udstyr: ja lidt forskelligt
Til top
Torben DH Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar

Medlem siden: 19 August 2009
Sted: Bording
Status: Offline
Point: 400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben DH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 21:57
det er med dankort ca 19.30 idag kan se jeg fik en bekræftigelses mail kl 19.33 men den har registreret mig som TDH Polering tror jeg det står der ihvertfald i mailen...
VH Torben
Til top
Torben DH Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar

Medlem siden: 19 August 2009
Sted: Bording
Status: Offline
Point: 400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben DH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 21:57
hovsa og der var VIPWink
VH Torben
Til top
Wincentz Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Marts 2007
Sted: Ruds Vedby
Status: Offline
Point: 11378
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wincentz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 22:05
jep sad her lige så røg den på :) 
Michael Wincentz

Telefon 20628898

Multivan 2.5 TDI 174hk fra 2004 Udstyr: ja lidt forskelligt
Til top
 Besvar Besvar Side  <123
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.281 sekunder.