caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Flytte timer og plast skærmbeskyttere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flytte timer og plast skærmbeskyttere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TurbanOlsen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 26 November 2015
Sted: Husum
Status: Offline
Point: 137
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TurbanOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flytte timer og plast skærmbeskyttere
    Sendt: 12 September 2017 kl. 20:00
Jeg er den glade ejer af en T4 Carthago camper, som jeg lige har købt i weekenden, så nu har jeg 2 stk. :-) den "gamle" caravelle og nu en "rigtig camper.

1. Der er fyr i den, eberspacher, det ser ret pænt ud, men der sidder ingen timer blot en knap, som gør at fyren kan tændes HVIS bilen ER startet. Jeg vil gerne kunne tænde det uden bilen er startet, hvordan griber jeg det an ?? 
 

2 . Nogle der ved hvor man køber de her sorte plastkanter som man kan sætte på skærmene, ses ofte ifbm. off road ombygninger af T4. Se billede her: http://t4club.ucoz.net/forum/140-1831-1

JEg takker på forhånd for de gode råd







Til top
woodhat Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 25 December 2013
Sted: Bønnerup
Status: Offline
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér woodhat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 September 2017 kl. 13:21
Skærmkanterne kan købes hos Just campers. Sorte og blanke  crom.
Til top
SvendSt Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger


Medlem siden: 25 August 2010
Sted: 9881
Status: Offline
Point: 313
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvendSt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 September 2017 kl. 17:42
Hej og tillykke med camperen😊
Jeg ville finder modelnummeret på fyret og søge på EBay. Så skal der nok komme en masse gode ting incl. Timere osv til det fyr.
God jagt

Redigeret af SvendSt - 13 September 2017 kl. 17:43
Multivan T4, 2002,151hp, camper
Til top
TurbanOlsen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 26 November 2015
Sted: Husum
Status: Offline
Point: 137
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TurbanOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 September 2017 kl. 20:11
Fedt god ide, takker :-)
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.