caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - T4 transporter lang model
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T4 transporter lang model

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T4. 4ever Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 08 Oktober 2018
Sted: Ruds vedby
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T4. 4ever Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: T4 transporter lang model
    Sendt: 08 Oktober 2018 kl. 13:01
Hej 🙂 jeg er den nye ejer af min første vw transporter t4, og jeg er ved at sætte den i stand og skal til at lave rust på den nu. Men jeg har et problem. For bundstykket nede i højre side ved skydedør, der er den fuldstændig rustet væk, der hvor selve glidestykket eller hjulene til skydedør skal køre i, er rustet væk. Jeg har søgt men har vildt svært ved at finde pladedel til at lave det.... Er jeg så heldig at der er nogle herinde der kan hjælpe mig med at finde de pladedel?
Til top
M Pedersen Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 15 Februar 2011
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 47
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Oktober 2018 kl. 08:23


      Hej er det denne her?













Lang rustrød 10 personers 1992 2,4 U/T
Til top
T4. 4ever Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 08 Oktober 2018
Sted: Ruds vedby
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T4. 4ever Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Oktober 2018 kl. 23:42
Hejsa. Jeg ved ikke om det er den for jeg har svært ved at finde ud af hvordan den ser ud. Men det er det nederste stykke hvor skydedør kører i og hvor man også sætter den gummiliste fast i som er rundt i hele kanten. Hvis det giver mening
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.