caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - <klarlak eller ej???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

<klarlak eller ej???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BEL-DK Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 05 April 2006
Sted: Lyngby-Taarbæk
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BEL-DK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: <klarlak eller ej???
    Sendt: 06 April 2006 kl. 18:10

Der var nogle flinke fyre som løb med tankdækselklappen, så jeg måtte ned til vw og købe nyt. nu når jeg skal male dækslet skal jeg så afslutte med klarlak eller er malingen nok i sig selv?? Farven er std. hvid (L90E - alpinhvid) og det er motip jeg bruger

Til top
elmo Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 24 Juni 2004
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 550
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 April 2006 kl. 18:55
Nu har jeg så for nyligt brugt motip.... og jeg afsluttede ikke med lak - og
det ruster allerede - selvom jeg har slebet i bund og grundet... alt gjort efter
bogen. Køber aldrig det L..T igen.

Manden i forretningen sagde at man ikke skulle give lak - men overfladen
bliver altså ikke helt blank uden.

Så giv du bare lak - og håb på det bedste!
"Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du vil afsted"

www.detlugterivarde.dk

T5 130HK
Til top
BEL-DK Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 05 April 2006
Sted: Lyngby-Taarbæk
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BEL-DK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 April 2006 kl. 19:09

Takker elmo  der er hermed givet klarlak

men trist at høre om din erfaring

Til top
Lundal Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 17 Marts 2006
Sted: Hundested
Status: Offline
Point: 1683
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lundal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 April 2006 kl. 23:17

gå ned til maleren og køb noget 2 komponent farve og lak .....eneste der virker ..... og en harald nyborg sprøjte er fin nok til den smule ...... hvis maleren er fling , så blander han en ½ ltr til dig.

 

Caravelle 151hk 97
Touran 1,6 FSI 2004
T5 Multivan 174 2004
Til top
BEL-DK Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 05 April 2006
Sted: Lyngby-Taarbæk
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BEL-DK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 April 2006 kl. 09:57
Problemet er bare at jeg ikke har noget sted at sprøjtelarkere.. udover brusekabinen. Og jeg tror ikke jeg ville blive skide populær hos underboen hvis jeg baksede en kompressor op..... folk er da også så sippede
Til top
Lundal Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 17 Marts 2006
Sted: Hundested
Status: Offline
Point: 1683
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lundal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 April 2006 kl. 13:24
he he ... har du ikke et telt ????
Caravelle 151hk 97
Touran 1,6 FSI 2004
T5 Multivan 174 2004
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.