caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Biler med caravelle.dk logo
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - EFTERLYSNING
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EFTERLYSNING

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Struktøren Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Marts 2006
Sted: Jelling
Status: Offline
Point: 3247
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Struktøren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: EFTERLYSNING
    Sendt: 18 August 2006 kl. 15:53
Nu er det anden gang jeg har set en sort T4 i Vejle inden for en uge, som kører med logo. Den er sort, og umiddelbart kunne det godt være barbereren, men jeg mener bare den jeg har set har indfarvede kofangere foran. Første gang jeg så den var i Grejsdalen først på ugen, og så igen i dag var den på vej op ad "horsens-bakken" i Vejle.
VW Transporter 2,5 TDI ACV
- Når 112% ikke er nok!!! &l
Til top
Guests Se drop down
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 August 2006 kl. 21:38

kunne måske være denne her for den triller rundt i trekant-området...

Til top
Lui6k Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 30 September 2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1003
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lui6k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2006 kl. 01:12
Citat: Thomas Thomas skrev:

kunne måske være denne her for den triller rundt i trekant-området...

Han er da vist fra Fredericia ...

 

Carlsson Polo m. Velle logo

Solgt: T4 - 2,5 Tdi Allround
Til top
Guests Se drop down
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2006 kl. 12:19
ja har også selv set den i fredericia, men gætter kun på at det måske er ham som han har set i vejle...

Redigeret af Thomas
Til top
Struktøren Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Marts 2006
Sted: Jelling
Status: Offline
Point: 3247
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Struktøren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2006 kl. 22:47

Det er ikke den... Den har std. front, mener det var lang front, men er ikke sikker. Og så mener jeg det var med bagdøre...

Hvem er det forresten der kører rundt i den på billederne??? Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at se den irl. Måske den kommer til Bilxperten så?!!??!?!?



Redigeret af Struktøren
VW Transporter 2,5 TDI ACV
- Når 112% ikke er nok!!! &l
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.