caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Velkommen til caravelle.dk
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hej
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hej

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mortilseks Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 14 Marts 2011
Sted: Roslev
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortilseks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hej
    Sendt: 14 Marts 2011 kl. 12:19
Har været herinde før af ren og skær nysgerrighed og er det vel også igen. Hedder Tina er mor til snart 7 bor imellem glyngøre og durup ved Roslev. Og sidste år købte vi en fin caravelle bus virkelig tip top i stand og ham Kim vi købte den af lavede den selv i stand og holdte den ved lige, hvilket han også gerne ville hjælpe os med men nu virker hans mobil nr ikke
 
og jeg mener at kunne huske at han ( kim fra hurup ) var er på caravelle forummet så derfor har jeg lige oprettet mig herinde igen. I håb om jeg denne vej kunne få forbindelse med ham.
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 12:38
Velkommen her i forum Tina ham du søger kender jeg godt men Skovraun herinde kender ham rigtig godt held og lykke med at fange ham :)
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
mortilseks Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 14 Marts 2011
Sted: Roslev
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortilseks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 13:57
tak henningvand håber nogle vil smide nogle data på ham vil nemlig høre om han vil kigge på bussen for os *S* så dejligt at høre
Til top
mikker Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 April 2007
Sted: Skjern
Status: Offline
Point: 1252
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 14:31

Madsen37 må det være

mikker - Futte den røde T4 2,5

VW Når 112% ikke er nok

Bruger nr. 2271

Rigtige jyder betaler kun 60% afgift
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 14:39
Citat: mikker mikker skrev:

Madsen37 må det være

Ja det er ham men Tina må igennem Skovravn for at få fat i madsen37 Wink han er ikke sååå meget her inde på CaravelleLogo Wink
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
mikker Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 April 2007
Sted: Skjern
Status: Offline
Point: 1252
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 14:51
hvis det er tlf nr hun mangler så har jeg den
mikker - Futte den røde T4 2,5

VW Når 112% ikke er nok

Bruger nr. 2271

Rigtige jyder betaler kun 60% afgift
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 15:22
Citat: mikker mikker skrev:

hvis det er tlf nr hun mangler så har jeg den
 Det er nemlig det der ikke virker mere skriver hun Unhappy 
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
mortilseks Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 14 Marts 2011
Sted: Roslev
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortilseks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 15:41
Skovraun har prøvet at sende ham en privat besked og til dig mikker med nr har jeg lige sendt dig en privat besked med det nr jeg har på ham...tusinde tak for jeres hjælpsomhed
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 16:44
Citat: mortilseks mortilseks skrev:

Skovraun har prøvet at sende ham en privat besked og til dig mikker med nr har jeg lige sendt dig en privat besked med det nr jeg har på ham...tusinde tak for jeres hjælpsomhed
Velbekommen men du er jo bare på CaravelleLogo så derfor den hjælp Wink
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
pedut Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 03 Juli 2007
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 1942
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pedut Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 16:46
Velkommen " mortilseks " Kan se du er i fuld gang med at finde vennerne herinde.
Vi ses derude en dag  Thumbs Up
98 transporter 2.5 TDI
Recaro stole 8X17" aez icon6 fælge fartpilot
Bruger nr.2492


Til top
mortilseks Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 14 Marts 2011
Sted: Roslev
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortilseks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 17:53
hvor er i da søde og tusinde tak for den varme velkomst Big smile
Til top
MortenHøholt Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 November 2008
Sted: Nykøbing SJ
Status: Offline
Point: 1575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHøholt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 18:32
Citat: mortilseks mortilseks skrev:

hvor er i da søde og tusinde tak for den varme velkomst Big smile

Hvis i har problemer med vellen er det bare skrive fejlen her på siden også der nok en der kan hjælpe jer.

Velkommen til
Morten Høholt
92er Holder stille for tiden 80%Tdi
10erBus.
Snart med Tdikit
Roadie Og Skraldemand
Lev livet, du kommer aldrig levene fra det?
I'm On The Highway To Hell
Til top
Onlynumber1 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 02 Juli 2010
Sted: Guderup
Status: Offline
Point: 1942
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onlynumber1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 18:41
Alle er generelt meget hjælpsomme herinde
Som MortenHøholt skriver, så hvis i har nogle problemer, så prøv at lav et indlæg med problemet.
Der er med sikkerhed nogen som har løsningsforslag, og evt hvis det er i nærheden hvor i bor, så kigge forbi og gi en hånd.
 
Velkommen til det her fantastiske forum :)
VW T5 kombi lang 2,5 TDI 130hk fra 2004. Alle lister og muhfangere lakeret, og faceliftet :)
Golf 6 Edition 35 GTI fra 2011, 235HK
Yamaha R6 fra 2008
Til top
mortilseks Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 14 Marts 2011
Sted: Roslev
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortilseks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 19:27
Det er jeg også sikker på men han ville gerne lave rep. for os på vellen i det omfang han kunne og magtede jo - det er derfor jeg efterlyser ham, ligesom reserve mekanikere
Til top
mortilseks Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 14 Marts 2011
Sted: Roslev
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortilseks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2011 kl. 19:30
Citat: mortilseks mortilseks skrev:

Det er jeg også sikker på men han ville gerne lave rep. for os på vellen i det omfang han kunne og magtede jo - det er derfor jeg efterlyser ham, ligesom reserve mekanikere
 
har da lige et umiddelbart spørgsmål armen til vinduesviskeren der virker den hurtige kun derpå betyder det så man skal have en hel ny arm til rattet
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.