caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hvad skal jeg forvente at få for min T4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal jeg forvente at få for min T4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
paratech Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 27 August 2011
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 29
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér paratech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvad skal jeg forvente at få for min T4
    Sendt: 19 April 2018 kl. 15:25
Kærer alle
Min elskede T4 årg. 2002 model lang 2.5 TDI 150 hk, er blevet stjålet.
Og selv om jeg skal vente fire uger, før forsikringen over hovedet vil tænke på erstatning, har jeg gjort mig parat til, ikke at få den tilbage Cry, da det lugter langt væk af bestilt arbejde, da vi bor på en lukket grusvej, hvor kun folk der bor og skal levere post osv kommer.
Jeg kan ikke finde en tilsvarende, som er til salg i øjeblikket, men tilsvarende T4ére, som har samme alder og km på tælleren, koster i gennemsnit 102.000 kr. ved forhandlerne.Shocked 
Så er mit spørgsmål: Hvad skal jeg forvente at få i erstatning for min T4? 

Far til 7.
Tidligere ejer af en 2002 Caravelle 2,5 tdi 150 lang model
Til top
Jay-Jay Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 16 Juni 2003
Sted: HasleVW
Status: Offline
Point: 445
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jay-Jay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 April 2018 kl. 18:37
Den er svær at prissætte, når vi ikke kender :
km-stand
stand generelt
udstyr
7-9-10 personers
sidste syn.

Når det så er sagt (skrevet), tror jeg ikke du skal forvente det helt store beløb, men jeg kan jo tage fejl..
Nu med T5 Multivan Tdi 174 hk og stort ser alt i udstyr
Til top
paratech Se drop down
Bruger
Bruger


Medlem siden: 27 August 2011
Sted: Midtjylland
Status: Offline
Point: 29
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér paratech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 April 2018 kl. 07:01
Jeg tror standen er underordnet.
Den havde det nu meget fint. Fik passet alle service og den blev synes sidste januar.
Det er en 9 pers. (lille kørekort).
Men er ret sikker på at forsikringen skal ryste op med, hvad en tilsvarende koster ude i den virkelige verden.

Far til 7.
Tidligere ejer af en 2002 Caravelle 2,5 tdi 150 lang model
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.227 sekunder.