caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Købsanbefaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købsanbefaling

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hawkster Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 13 September 2006
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hawkster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Købsanbefaling
    Sendt: 28 Oktober 2020 kl. 22:10
Hejsa

Nogen her, som vil komme med deres overvejelser, såfremt de stod og skulle købe ny Multivan lige nu.

Jeg har udset mig en T6.1 Highline 199HK DSG. Den er selvfølgelig på ren diesel, og det er jeg egentlig lidt træt af.. Ville gerne være lidt grøn i min næste bil, så tænker om jeg skal vente på T7, som sikkert kommer som hybrid, eller vente endnu længere, og så få ID Buzz, som bliver på fuld el..??

Dog har jeg brug for en bil, som kan køre med en 1500kg trailer, og det er jo ikke sikkert at T7 eller ID Buzz kommer til at kunne det. 

Derudover så er der priserne. Hvis T7 hybrid bliver 100000 dyrere, og ID Buzz måske 200000 dyrere end T6.1, jo så er der jo meget at spare, og de penge kunne man så bruge på diesel.. :-)

Hvad ville I gøre? - vente eller slå til nu på en T6.1, som jeg har fået et godt tilbud på, eller klappe hesten, og se tiden an de næste par år?

Har en T5 fra 08 nu, som trænger til udskiftning asap...


Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.