caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Biler med caravelle.dk logo
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Kører denne trans rundt i KBH
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kører denne trans rundt i KBH

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
caravelle.dk Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-


Medlem siden: 01 Oktober 2003
Sted: Ej oplyst
Status: Offline
Point: 665
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér caravelle.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kører denne trans rundt i KBH
    Sendt: 17 Maj 2006 kl. 11:24

Som overskriften lyder, så er jeg næsten 100 på at denne totalt NICE Transporter ruller rundt i Københavns området... er der nogen der ved det..måske ejeren kommer herinde...

Jeg ved den har kørt rundt i Esbjerg området...

Men nu har jeg set den et par gange, og jeg må sige den er sindsyg flot....og ja den er også i galleriet

Til top
Bendix Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 19 Marts 2003
Sted: Søllerød
Status: Offline
Point: 179
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bendix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2006 kl. 15:23
Det ligner da den jeg lige så i Ballerup. Bare med RS6 Fælge.
Til top
caravelle.dk Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-


Medlem siden: 01 Oktober 2003
Sted: Ej oplyst
Status: Offline
Point: 665
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér caravelle.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2006 kl. 15:32
Jamen det lyder sku som du også har set den... for jeg glemte at skrive at det ikke var de fælge der sad på den nu , om det er RS6 fælge, ved jeg ikke lige, men en sådan en 5 egerns..super fed fælg hvis du spørger mig...
Til top
Olle Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Maj 2005
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 254
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Olle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2006 kl. 19:41

Jeg er helt overbevist om at jeg også har set denne gryde rulle rundt i slagelse et par gange, bl.a. med en båd på krogen....Men er ikke 100% sikker, selv om den er meget speciel og mega flot

Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.