caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - ledningsfejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ledningsfejl

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 07 December 2011
Sted: skælskør
Status: Offline
Point: 21
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ledningsfejl
    Sendt: 05 Februar 2012 kl. 17:04
hejsa nogen der kan hjælpe mig der er total ged i mit ledningsnet på min transporter t4 fra 96
 nor jeg bruger lys kontakten slukker bilen og omdrejningstællener står på nul og ladelapen syser samt olielampen blinker selvom batteriet er fuld opladt vil den ik igang klikker bare selvom den åbner for pumpen og man kan høre starteren gerne vil rundt men alt i instrumentborderet går ud når jeg så drejer nøglen 
Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Februar 2012 kl. 21:08
[QUOTE=smedenSJL] hejsa nogen der kan hjælpe mig der er total ged i mit ledningsnet på min transporter t4 fra 96
 når jeg bruger lys kontakten slukker bilen og omdrejningstællener står på nul og ladelapen lyser samt olielampen blinker selvom batteriet er fuld opladt vil den ik igang klikker bare selvom den åbner for pumpen og man kan høre starteren gerne vil rundt men alt i instrumentborderet går ud når jeg så drejer nøglen men sker intet den kommer kun igang ved et kort træk

Til top
krammemanden Se drop down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 17 Juli 2010
Sted: Farsø
Point: 15
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krammemanden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Februar 2012 kl. 21:30
har du selv lavet noget om eller er det en ny bil for dig?
jeg har kørt rutebus hvor "tændingsnøglen" sad i lyskontakten og starteren i en knap ved siden af. drejede lyset over på 0, park eller nærlys og tryk på starterknappen og den kører. blot en tanke

Klaus R
Klaus R

VW transporter, kort T4
2,5 benzin, 1991
10 personers bus
Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Februar 2012 kl. 22:25
nej den er ik ny for mig den virkede som den skulle men her den sidste uge har den haft problemer da jeg skiftede batteri på den det eneste jeg ved der er lavet om på den er at der er kommet golf 4 lygter på den samt de har sat nogen dioeder i dørene men det har jo virket alt sammen kan også godt køre når den bliver trukket igang men lyset skal jeg så ik pille ved som jeg kunne før så når jeg sætter den på positionslys samt nærlys forsvinder lyset i hele vestre side samt jeg ik kan slå fjernlyset til
Til top
Borgedk Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 05 Marts 2010
Sted: Vest Lolland
Point: 90
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Borgedk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 05:43
Golf 4 forlygter. Kan man det ?
Har du et par billeder, det lyder spændende. Tongue

Til top
Team Mikkelsen Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 06 November 2007
Sted: her
Point: 732
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Team Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 08:47
Lyder som bundstykket i tændingslåsen
Team mikkelsen
Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 09:59
Borgedk ...kræver lige man klipper to plast dimser af bag på lygten .............skal nok lige smide et billed af det senere idag

team mikkelsen .....................okay tror du det kan være det jeg må prøve og skille det af også

Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 10:13
transporter med t4 lygter
Til top
luffedengrønnegartne Se drop down
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Medlem siden: 02 April 2011
Sted: Brønshøj
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér luffedengrønnegartne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 16:22
på den samt de har sat nogen dioeder i dørene : Du skriver "de" har sat nogle dioder i døren ? Hvem er de ?

Kan ikke lade være : Dit problem kan løses hvis du fylder mere luft i dækkene, samt bore huller i kølerhjelmen :) :) :)
Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 16:31
dem jeg købte bilen af der sidder 2 små lys dioder i håndtaget hvor man åbner døren ............luft er der rigeligt af, men ligefrem og bore hul i kølerhjelmen nej nej griner
Til top
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér luffedengrønnegartne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 16:35
Spøg til side :)
Jeg ville starte med at kigge op under instrumentbordet, evt. tag lyskontakt, anlæg, div. dæksler af for at lede efter samlemuffer. Hvis nogen har pillet ved dine ledninger, virker det som om det har været ret omfattende, det de har gjort.

Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Februar 2012 kl. 16:50
ja der sidder en underlig sort ledning i sikringsboxen men jeg satte et nyt batteri på den så begyndte mit horn bare og tude konstant så der må være en kortslutning et sted samt samt der er en pokkers masse ledninger ved batteriet som jeg fatter hat af der er en grå lille boks med en 25amp sikring der er luset kan ikke finde ud af hvad den er til
Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Februar 2012 kl. 11:27
men tænker lidt på om det er pumpen er der overløbs ventil på den for når jeg har tørnet motoren kommer der diesel ud kan jeg se der kommer en lille sø under men kan bare ikke finde nogen utætheder pillet bundstykket af idag og prøvede og starte den tøner maskinen men vil sku stadig ikke igang og lys og alt det der virker som vinden blæser GGGGGG
Til top
VIP - Bruger - 2012
VIP - Bruger - 2012

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér luffedengrønnegartne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Februar 2012 kl. 17:13
Tag venligst en masse fotos af det hele, og læg dem herind på forummet
Til top
smedenSJL Se drop down
Bruger
Bruger

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedenSJL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Februar 2012 kl. 17:20
okay det skal jeg gøre imorgen skal lige finde ud af hvordan jeg så ligger billederene ind her Wink
Til top
 Besvar Besvar Side  123>
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.