|
|
Lær funktionerne på caravelle.dk |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
CaravelleTeam
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
VIP Bruger -2010-
CaravelleTeam’s talerør Medlem siden: 10 Februar 2008 Sted: Denmark Offline Beskeder: 561 |
Indlæg Indstillinger
Citér Svar
Emne: Lær funktionerne på caravelle.dkSendt: 02 Januar 2010 kl. 21:47 |
|
ja den her nye menu er til retro men i andre kan osse lave og ligge ind hvis i vil
men hvis retro har lyst kan i sende jeres materiale til ham og han så klare det så det holdes i samme linjer som de andre film . lad os høre :) |
|
|
Mvh CaravelleTeam
Info til CaravelleShoppen: Arbejdernes Landsbank Reg:5396 Kontonummer:0320094 CVR/SE nummer: 32618820 |
|
![]() |
|
Retropsnart
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
VIP - Bruger - 2010
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 13 December 2006 Sted: Køge Offline Beskeder: 9242 |
Indlæg Indstillinger
Citér Svar
Sendt: 13 Januar 2010 kl. 20:26 |
|
Billeder fra div. træf
Min hjemmeside Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. |
|
![]() |
|
JThomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
VIP - Bruger - 2010
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 19 August 2008 Sted: Holmegaard Online Beskeder: 2131 |
Indlæg Indstillinger
Citér Svar
Sendt: 13 Januar 2010 kl. 20:37 |
|
Nu ved jeg godt din side er under opbygning Lennart.
Men jeg kan sq dårligt se/læse hvad der står på den her side: HINT: forkert txt farve eller beggrundsfarve!
|
|
![]() |
|
Retropsnart
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
VIP - Bruger - 2010
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 13 December 2006 Sted: Køge Offline Beskeder: 9242 |
Indlæg Indstillinger
Citér Svar
Sendt: 13 Januar 2010 kl. 20:48 |
|
Tak for tippet... der rettes
|
|
|
Billeder fra div. træf
Min hjemmeside Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. |
|
![]() |
|
JThomsen
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
VIP - Bruger - 2010
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 19 August 2008 Sted: Holmegaard Online Beskeder: 2131 |
Indlæg Indstillinger
Citér Svar
Sendt: 13 Januar 2010 kl. 20:59 |
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan stemme i dette forum |