caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Biler med caravelle.dk logo
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Medlem spottet i Ringe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medlem spottet i Ringe

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fartil5 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Juli 2004
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fartil5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medlem spottet i Ringe
    Sendt: 21 Juli 2006 kl. 15:05

Ja, endnu engang har jeg spottet et medlem i Ringe. Denne gang ved apoteket, i dag den 21/7 kl ca 13:00. Det er en grøn transporter med reklamer på siden ( mener der stod noget julemand...). Jeg nåede at se der stod Nr. Broby på døren... Og han er ikke i logogalleriet..

Jeg håber han vil give sig til kende... 

Hilsen Christian..

BILEN ER SOLGT..
Nu med Toyota Yaris D-4D van i stedet..
Til top
igaard Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 17 December 2004
Sted: Broby
Status: Offline
Point: 1910
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér igaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juli 2006 kl. 01:38

Den du har set er faktisk Julemanden, det er en ældre herre som bor lige mellem Nr. Broby og Brobyværk (lige ved siden af tømmer og morer firmaet).

Altså folkens den helt rigtige julemand er med i vor klub, han kan lejes til højtiden hvor han kommer og afleverer gaver, han er også altid med til jule messerne hernede, jeg bor ikke langt fra ham, så når jeg får min T4'er tilbage fra smc bilr efter ulykken, så tror jeg at jeg holder ind og siger hej, eller skulle jeg måske hellere sige ho ho <|:o)

Far til 4 piger, Kører naturligvis T4.
Til top
Gnavpot Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 29 December 2004
Sted: Assens
Status: Offline
Point: 2194
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gnavpot Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juli 2006 kl. 11:04

Til jeres orientering er det ham som fik erstattet sit rensdyr af det danske flyvevåben. De fløj for lavt hen over hans hus og hans ene rensdyr døde af skræk.

Tro det eller lad være; han "lagde arm med de store" og de måtte bare betale

Han bor heller ikke langt fra mig.

                       Fortsat god sommer her fra Gnavpot

Til top
fartil5 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Juli 2004
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fartil5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juli 2006 kl. 11:27

Tak for hjælpen gutter  ..

Igaard: Det kunne være du skulle spørge ham om han ikke vil sende et par billeder til Webbie's logogalleri... 

Jeg fulgte godt lidt med i sagaen om hans rensdyr i tv-fyn da den kørte der.

god sommer til jer også..

BILEN ER SOLGT..
Nu med Toyota Yaris D-4D van i stedet..
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.