caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Hyggerummet > Velkommen til caravelle.dk
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ny overvåger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny overvåger

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
AirCon Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger

Køre med caravelle.dk Logo

Medlem siden: 28 April 2008
Sted: Givskud
Status: Offline
Point: 6154
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AirCon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 10:13
Syntes nu at hvis man læser tråden, så spørger folk om billeder og får det, spørger om en pris og får det, ved godt at Torben selv skriver at man skal passe på ikke at det bliver til en salgstråd, men i mine øjne blev det en salgstråd i det øjeblik, bilen blev beskrevet ned til detaljen om tankklappen og da prisen som den ville sættes til salg til på guloggratis, kom frem...

Men jeg kan da være den eneste som tager fejl der og undskylder da derfor...!!
Diverse specialværktøj, bla VCDS og Øv. bærekugle presser T4

Temp/tank måler fejl i instrumenter repareres
Til top
Torben DH Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar

Medlem siden: 19 August 2009
Sted: Bording
Status: Offline
Point: 400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben DH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 12:25
Citat: AirCon AirCon skrev:

Syntes nu at hvis man læser tråden, så spørger folk om billeder og får det, spørger om en pris og får det, ved godt at Torben selv skriver at man skal passe på ikke at det bliver til en salgstråd, men i mine øjne blev det en salgstråd i det øjeblik, bilen blev beskrevet ned til detaljen om tankklappen og da prisen som den ville sættes til salg til på guloggratis, kom frem...

Men jeg kan da være den eneste som tager fejl der og undskylder da derfor...!!

Du har ret det blev nemlig en salgstråd og det var ikke tilsigtet! så det også med det samme selv da jeg læste det jeg lige havde postet igennem...
VH Torben
Til top
AirCon Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger

Køre med caravelle.dk Logo

Medlem siden: 28 April 2008
Sted: Givskud
Status: Offline
Point: 6154
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AirCon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 12:52
Hehe. ja, vi er jo kun mennesker... men det tror jeg nu osse at "ham den nye" er.....!! ;-)
Diverse specialværktøj, bla VCDS og Øv. bærekugle presser T4

Temp/tank måler fejl i instrumenter repareres
Til top
Lundal Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 17 Marts 2006
Sted: Hundested
Status: Offline
Point: 1683
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lundal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 14:25
hmmmmmmm hvem er den nye mon ?????? ... tror i at det bliver en ligeså velbevaret hemlighed som                                             
 
 
 
 
 
THE STIG!!!
Caravelle 151hk 97
Touran 1,6 FSI 2004
T5 Multivan 174 2004
Til top
Lundal Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 17 Marts 2006
Sted: Hundested
Status: Offline
Point: 1683
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lundal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 14:27
Citat: Monsieur Monsieur skrev:

Hilser tiltaget velkomment.

Klart at behovet opstår i takt med at aktiviteterne vokser på sitet.
Vil samtidig opfordre alle der måtte blive utilfredse over eventuelle sletninger og afgørelser om at kontakte Teamet via PM eller mail.

Samtidig skal opfordringen lyde at hvis man ønsker at klage over moderator så bliver det holdt i PM eller mail.

Er så glad på mit ansigt over at der slet ikke har været nogen VINTERDEPRESSION på siden i år.
Hvorfor mon ?

Go mandag til ALLE
 
Jo mig ...
 
Jeg lider af forår/sommer/efterår/vinter depri ....... LOL
Caravelle 151hk 97
Touran 1,6 FSI 2004
T5 Multivan 174 2004
Til top
AirCon Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger

Køre med caravelle.dk Logo

Medlem siden: 28 April 2008
Sted: Givskud
Status: Offline
Point: 6154
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AirCon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 14:28
Hehe, hvem er STIG..?? hehe..

Men jeg ved da hvem "Ghost Rider" er og nej, han er squ IKKE død...!!



Men f**k maskinen den er vild...!!
Diverse specialværktøj, bla VCDS og Øv. bærekugle presser T4

Temp/tank måler fejl i instrumenter repareres
Til top
MortenHøholt Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 November 2008
Sted: Nykøbing SJ
Status: Offline
Point: 1575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHøholt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 14:45
Citat: SALGSMODERATOR SALGSMODERATOR skrev:

Hej alle.
 
Jeg er blevet bedt om at overvåge de forskellige tråde for uregelmæssigheder, jeg handler ud fra egen vurdering og refererer direkte til Caravelle teamet, der vil være fokus på blandt andet forsøg på salg uden at ville støtte driften af hjemmesiden, uanset om det er bevidst eller ubevidst.
 
Jeg er der som suplement til Teamet's egen bevægelse på hjemmesiden og håber I vil tage godt imod mig.
 
Mvh.
 
CaravelleLogo
 
Embarrassed

Vellekommen til ellerCool???Nu kører du vel vw ikkWink
Morten Høholt
92er Holder stille for tiden 80%Tdi
10erBus.
Snart med Tdikit
Roadie Og Skraldemand
Lev livet, du kommer aldrig levene fra det?
I'm On The Highway To Hell
Til top
TAZ Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med Caravelle DK logo

Medlem siden: 27 Januar 2009
Sted: 2670 greve
Status: Offline
Point: 1284
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TAZ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 16:51
Citat: MortenHøholt MortenHøholt skrev:

Citat: SALGSMODERATOR SALGSMODERATOR skrev:

Hej alle.
 
Jeg er blevet bedt om at overvåge de forskellige tråde for uregelmæssigheder, jeg handler ud fra egen vurdering og refererer direkte til Caravelle teamet, der vil være fokus på blandt andet forsøg på salg uden at ville støtte driften af hjemmesiden, uanset om det er bevidst eller ubevidst.
 
Jeg er der som suplement til Teamet's egen bevægelse på hjemmesiden og håber I vil tage godt imod mig.
 
Mvh.
 
CaravelleLogo
 
Embarrassed

Vellekommen til ellerCool???Nu kører du vel vw ikkWink

VIP - Bruger - 2011
VIP - Bruger - 2011

Kører med caravelle DK logo   måske

Medlem siden: 07 Januar 2011
Offline
Beskeder: 2
hellere en god trekant

end en ond cirkel
Til top
MortenHøholt Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 26 November 2008
Sted: Nykøbing SJ
Status: Offline
Point: 1575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHøholt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 17:02
Citat: TAZ TAZ skrev:

Citat: MortenHøholt MortenHøholt skrev:

Citat: SALGSMODERATOR SALGSMODERATOR skrev:

Hej alle.
 
Jeg er blevet bedt om at overvåge de forskellige tråde for uregelmæssigheder, jeg handler ud fra egen vurdering og refererer direkte til Caravelle teamet, der vil være fokus på blandt andet forsøg på salg uden at ville støtte driften af hjemmesiden, uanset om det er bevidst eller ubevidst.
 
Jeg er der som suplement til Teamet's egen bevægelse på hjemmesiden og håber I vil tage godt imod mig.
 
Mvh.
 
CaravelleLogo
 
Embarrassed

Vellekommen til ellerCool???Nu kører du vel vw ikkWink

VIP - Bruger - 2011
VIP - Bruger - 2011

Kører med caravelle DK logo   måske

Medlem siden: 07 Januar 2011
Offline
Beskeder: 2

Go dag hr ClapSALGSMODERATOR


Redigeret af MortenHøholt - 10 Januar 2011 kl. 17:04
Morten Høholt
92er Holder stille for tiden 80%Tdi
10erBus.
Snart med Tdikit
Roadie Og Skraldemand
Lev livet, du kommer aldrig levene fra det?
I'm On The Highway To Hell
Til top
MDLarsen Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 29 December 2008
Sted: Søften
Status: Offline
Point: 4093
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDLarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Januar 2011 kl. 20:48
 
Jamen velkommen hertil Handshake
 
Men ved du hvad, vi vil satme se nogen billeder af din bil, så vi kan SE at du kører med logo Wink Big smile  Big smile LOL LOL
 
.
Audi Q5, 3.0 TDI, 240hk, 11/10, S-Tronic, 238000km.
Seat Altea, 2.0 Fsi 150hk, 11/05, 140000km
Yamaha FZ1, 150hk, 4/11, 47000km.
T6, 2,0TDI, 150hk, DSG, 6/18, 120000 km
Tidligere Vældig Woldsm

Til top
hr.friis Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 18 August 2008
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 855
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hr.friis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Januar 2011 kl. 18:07
ja man må heller betale da jeg oprettede en annonce sidste år under gl vip og vupti man må ikk afslutte annoncen
Til top
CaravelleOvervåger Se drop down
VIP - Bruger - 2022
VIP - Bruger - 2022

Kan redigere når regler ikke overholdes

Medlem siden: 07 Januar 2011
Sted: OVER DET HELE
Status: Offline
Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CaravelleOvervåger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Januar 2011 kl. 18:28
Har du en annonce fra sidste år du gerne vil have fjernet, linker du bare til den her eller sender mig en PM.

Mvh.
Til top
Torben DH Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar

Medlem siden: 19 August 2009
Sted: Bording
Status: Offline
Point: 400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben DH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 20:03
Hehe nu har jeg købt VIP og vil egentlig gerne ha min tråd genåbnet...Tongue

hehe nej pyt med det... men noget helt andet er hvorfor skal man ha det plastickort og klistermærke tilsendt? jeg arkiverede det lodret sidste år og agter at gøre det samme i år så synes egentlig det er lidt fjollet at kalde det et basic abonnement! hvis det var "BASIC" sku det bare være adgang til alle fora og det var så det og når man nu ikke kan slippe for det synes jeg i burde rette prisen til 190kr og så skrive at det er inkl fragt!

måske er det også bare mig der er en flueknepper men jeg har hverken netbank eller dankort så måtte have en til at gøre det for mig så jeg undersøgte prisen gav min makker pengene og en forklaring på hvad han skulle gøre og da han så gjorde det fik jeg en sms fra ham om at det altså kostede 190 så jeg nu skylder ham 15kr... han nævner det nok aldrig igen men det irriterer mig at skylde ham penge! især for noget jeg ikke har brug for...

For at undgå en vinterdepression vil jeg lige sige at det jeg har skrevet MEGET NEMT KAN LÆSES SOM VÆRENDE EN HÅRDERE KRITIK END DET REELT ERWink
VH Torben
Til top
Type70 Se drop down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 29 Marts 2010
Sted: Hammel
Status: Offline
Point: 792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Type70 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 20:55
Jeg er ked af at sige det, men tror netbank er komme for at blive, ligesom automobilet og gummisvaberenWink
T4 Multivan 2,5 TDI (solgt)
Nu: Seat Altea FR TDI
Til top
Torben DH Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar

Medlem siden: 19 August 2009
Sted: Bording
Status: Offline
Point: 400
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben DH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2011 kl. 20:57
Ja har også netbak men efter næsten at have drejet nøglen i firmaet et par gange kan jeg kun overvåge mine kontoer ikke overføre...
VH Torben
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.