caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - "Ny T4 Syncro"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Ny T4 Syncro"

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ole Poulsen Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 05 August 2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 9
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 15:21
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om han er en svindler eller ej, han siger han har haft den i 2 måneder og den skal sælges nu fordi han tager på en længerevarende udlandsrejse, vidste han ikke det for 2 måneder siden? Jeg har handlet ham fra 32900 som han egentlig startede på ned til 20000 uden den helt store indsats. Ved ikke om jeg er overforsigtig eller hvad?
Til top
Retropsnart Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører cykel

Medlem siden: 13 December 2006
Sted: Søllested
Status: Offline
Point: 9992
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Retropsnart Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 16:04

Kender du ikke en mekaniker, du kan ta' med ud til bilen ?

Eller brug et par 1000, på en brugtbilsattest hos applus..

Det kan da godt være et han ikke vidste det med rejsen for 2 md. siden.. Det kan jo være et jobtilbud, eller noget sygdom i famillien, hvis han er udlænding..

Til top
jantrans Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 21 Marts 2005
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 10792
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jantrans Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 19:08

Hej Ole Poulsen

Jeg forstår godt, at du er mistænksom

Det var da noget af et afslag, som han er villig til at give på bilen.

Hvis du kan få den for 20000 kr, så er det rigtig, rigtig billigt

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok lige få en mekaniker eller FDM til at kigge på den og du skal også passe på, at der ikke er restgæld i bilen.

Der er noget, der hedder Bilbogen, hvor den slags bliver registreret

aka William Dalton
Skinnetestperson
Daltonbror
Bruger 816
Suzuki Swift 1,2 2015
Tidligere:
VW T5 Kombi 1.9 TDI, 104 HK, 2004
Til top
Guests Se drop down
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Gæst (indlæg fra slettede brugere )
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 19:27

kender du en som evt er mekanikker som du kan tage med der ud og kikke på den, eller måske en fra forum her som bor tæt på og vil hjælpe dig med at kikke på den......

men hvis han vil ned på 20.000kr så er det billigt, jeg ville sige til ham at 18.000kr så har i en handel for den ser jo ikke helt tosset ud, hvordan kørte den.........

Til top
Highline Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 14 Maj 2007
Status: Offline
Point: 2508
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Highline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 19:35

Citat: Ole Poulsen Ole Poulsen skrev:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om han er en svindler eller ej, han siger han har haft den i 2 måneder og den skal sælges nu fordi han tager på en længerevarende udlandsrejse, vidste han ikke det for 2 måneder siden? Jeg har handlet ham fra 32900 som han egentlig startede på ned til 20000 uden den helt store indsats. Ved ikke om jeg er overforsigtig eller hvad?

Han har haft den i 2 måneder, men han tog billederne for lidt over et år siden ???

Bortset fra det synes jeg at 20k, lyder meget rimeligt. For den pris, kan man jo ikke forlange en ny bil. Hvis jeg var dig, ville jeg finde en mekaniker, som jeg havde tillid til (ved godt at de er sjældne), og betale ham lidt for at gå den igennem.

Jeg ved heller ikke om der er noget specielt man skal være opmærksom på ved en Syncro (bagtøj, gearkasse el. andet)



Redigeret af Highline
Hilsen Finn
______________________________


______________________________

Til top
Ole Poulsen Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 05 August 2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 9
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 20:18

Hej alle

 

Billederne er taget for to uger siden siger han, han siger at det er kameraets dato der ikke er indstillet korrekt. Jeg påtænker at køre derover i morgen, men har jo også en Previa jeg liiige skal af med først. Jeg skal nok holde jer opdateret, endnu engang tak for alle de gode svar

Til top
Geni Se drop down
Trofast bruger
Trofast bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 25 April 2007
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 380
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Geni Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 22:09
kig på at det er samme størrelse af dæk foran og bag ... hvis ikke kan girkasse osv, være opslidt...
2,5Tdi 102 "96 402.xxxkm
bruger.nr 2328
Til top
fartil5 Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 12 Juli 2004
Sted: Ringe
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fartil5 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 22:31
Citat: Ole Poulsen Ole Poulsen skrev:

Hej alle

 

Billederne er taget for to uger siden siger han, han siger at det er kameraets dato der ikke er indstillet korrekt. Jeg påtænker at køre derover i morgen, men har jo også en Previa jeg liiige skal af med først. Jeg skal nok holde jer opdateret, endnu engang tak for alle de gode svar

Hej og velkommen til....

Jeg kan se du er fra Odense, endnu en fynbo....Min mekker kan jeg da godt anbefale, for han er s..... dygtig..Hvor fra i Od kommer du??

BILEN ER SOLGT..
Nu med Toyota Yaris D-4D van i stedet..
Til top
Ole Poulsen Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 05 August 2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 9
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 22:42

5000, ikke ret langt fra odense friskole.

Har lavet en aftale med et værksted 10 km fra det sted bilen holder, men jeg kører på ferie i morgen aften, så jeg tror desværre at tiden er løbet fra mig. Tør ikke købe en bil med så kort varsel, slet ikke under de omstændigheder.

Til gengæld er jeg nu ret sikker på at forumet her alene er grund nok til at jeg køber mig en Caravelle i løbet af efteråret, så hvis nu den her er væk når jeg kommer fra ferie, popper der nok en "T4 købes, helst Syncro" op under køb og salg

 

jeg glæder mig allerede

Til top
jsl1 Se drop down
Bruger
Bruger

Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 18 Oktober 2006
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 47
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsl1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 August 2007 kl. 23:34

 

Sådan ole, KLART det skal være WV der er altid kaffe på kanden hvis du vil prøve en 2,5B T4 ja måske også en T5er (hvis mester ikke lige er rundt om hjørnet)

 

Jimmi   (ca 8km fra odense friskole)

T4 2,5B årg 93 hvid privatbil
T5 1,9D årg 07 hvid firmabil
Til top
Wincentz Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 13 Marts 2007
Sted: Ruds Vedby
Status: Offline
Point: 11378
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wincentz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 August 2007 kl. 03:41
kan se du har modtaget lidt i denne tråd super. og det er da billigt for den syncro og rimeligt lav km tal
Michael Wincentz

Telefon 20628898

Multivan 2.5 TDI 174hk fra 2004 Udstyr: ja lidt forskelligt
Til top
Lindberg Se drop down
Mega Prof bruger
Mega Prof bruger
Avatar
Kører med mange caravelle DK logo'er

Medlem siden: 23 Oktober 2006
Sted: Roskilde test
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lindberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2009 kl. 21:49
Citat: Ole Poulsen Ole Poulsen skrev:

5000, ikke ret langt fra odense friskole.

Har lavet en aftale med et værksted 10 km fra det sted bilen holder, men jeg kører på ferie i morgen aften, så jeg tror desværre at tiden er løbet fra mig. Tør ikke købe en bil med så kort varsel, slet ikke under de omstændigheder.

Til gengæld er jeg nu ret sikker på at forumet her alene er grund nok til at jeg køber mig en Caravelle i løbet af efteråret, så hvis nu den her er væk når jeg kommer fra ferie, popper der nok en "T4 købes, helst Syncro" op under køb og salg

 

jeg glæder mig allerede

Og hvad er der så sket med dig Ole Spørgsmål

Redigeret af Lindberg - 14 August 2009 kl. 22:01
Lindberg
"Maren"2000? 102+ tdi aut
"Blue Bullit"1994? Doka 151+ tdi
"Den Hvide Doka"2002 102 tdi
"JR" 1989? Golf 1 Caddy 1,9 GTD
"Syncroen"1993? Doka 102+ tdi
"Greyhound"1991 Camper 2,4 D.
+ det løse
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.121 sekunder.