'ny' T5'er? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Wheelie
VIP - Bruger - 2022 Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 14 September 2006 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 427 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
Du kan snildt købe en bil der er til salg uden moms - bare husk den bliver 25% dyrere.
Når sælgeren sælger bilen skal han betale de 25% moms af salget, du kan så bagefter hvis du er moms registreret trække de 25% ud af købssummen igen.
|
|
MDLarsen
Mega Prof bruger Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 29 December 2008 Sted: Søften Status: Offline Point: 4093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
Her må jeg så lige rette Vidtoft lidt.
En 130 hk ER større end en 2,0.
Det er en 2,5, 5 cylinderet, det samme er 174hk modellerne.
Under 2,0 er der kun 1,9 modellerne med 4 cylinder og enten 85 eller 104hk
|
|
Audi Q5, 3.0 TDI, 240hk, 11/10, S-Tronic, 238000km.
Seat Altea, 2.0 Fsi 150hk, 11/05, 140000km Yamaha FZ1, 150hk, 4/11, 47000km. T6, 2,0TDI, 150hk, DSG, 6/18, 120000 km Tidligere Vældig Woldsm |
|
GaDZ
Meget aktiv bruger Medlem siden: 17 Juni 2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 572 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vil ha noget der bare køre, så vælg en 1,9l 104hk med partikelfilter og uden alt for meget smart udstyr. Nået at ha 2 styks i det gamle firma, uden at ha være på værksted ud over alm. service.
Vi havde også nogle Highline multivan´er som stor set var på værksted hver anden uge.
|
|
Jannik Eriksen
Caravelle VR6 97´ under ombygget til Multivan II Last Edition med hvide plader, ESP og 111kw motor og så er den sort |
|
duebjerg
Bruger Medlem siden: 18 November 2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 48 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har en T5 130 hk på jobbet. Jeg har været rigtig glad for den, men den har på det seneste været lidt dyr for firmaet..... Ved 130.000 km smed den gearkassen, noget VW "aldrig havde hørt" om.... Til gengæld har alle andre hørt om det;-) Vi fik renoveret vores egen kasse, og samtidig fik den nyt svinghjul og trækaksel, da disse dele var ved at være ovre. I denne uge har den så lige fået ny manifold og turbo. Manifolden var revnet og sendte udstødning ind til mig, og ved denne reparation kunne vi se at turboladeren var begyndt at smide olien, derfor blev den skiftet, når vi alligevel var der.
Gearkasse og turbo er 2 dyre rep. men derudover har der ikke været bøvl, og den kører fantastisk! Privat kører jeg japaner, jeg har ikke råd til at køre VW;-) |
|
TDI 140 hk, 2014 (firma)
|
|
Besvar | Side <12 |
Tweet
|
Skift forum | Forum tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |