caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Søger tidligere ejer eller nogle gode gæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger tidligere ejer eller nogle gode gæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TurbanOlsen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 26 November 2015
Sted: Husum
Status: Offline
Point: 137
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TurbanOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger tidligere ejer eller nogle gode gæt
    Sendt: 15 September 2017 kl. 10:35
Hejsa,

Jeg har netop købt denne, som jeg er meget glad for. Men jeg gad godt at vide lidt mere om den, fx. hvorfor der sidder velcro på bagsiden bag bagklappen indvendigt, hvad er det til ? og en masse andet. Den kører med caravelle logo, så måske er jeg heldig. Eller hvis nogle har et godt gæt ?

Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2017 kl. 00:26
Den ligner den jeg har haft 👍
+++


Redigeret af Henningvand - 19 September 2017 kl. 10:27
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
TurbanOlsen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 26 November 2015
Sted: Husum
Status: Offline
Point: 137
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TurbanOlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2017 kl. 08:15
Fint hvis det er :-) så ved du måske hvad velcroen er til ?? 
Til top
Henningvand Se drop down
VIP Bruger -2022-
VIP Bruger -2022-
Avatar
Kører med caravelle DK logo

Medlem siden: 01 Maj 2007
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 4266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henningvand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2017 kl. 09:03
Citat: TurbanOlsen TurbanOlsen skrev:

Fint hvis det er :-) så ved du måske hvad velcroen er til ?? 

Det er ikke noget jeg havede på hvis det er den 😉
Hilsen
Henningvand

VW Karmann Årg.2003 Km Ved køb = 54.000Km Daylie Lygter.Markise.Fartpilot. wc og Bad :)
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.