Stjålet WV T4 fra 1999 YX 57 157 |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
pedut
Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indlæg
Besøg medlems hjemmeside
Føj til venneliste
VIP - Bruger - 2012
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 03 Juli 2007 Sted: Thisted Status: Offline
Point: 1806 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07 Juli 2011 kl. 08:25 |
|
Det var da for en gang skyld dejligt at hører at en Velle er blevet fundet i god behold
Ja Esbjerg Taxa fortjener da en kage
|
|
![]() |
|
syncro
VIP - Bruger - 2012
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 05 Marts 2003 Sted: 6818 Status: Offline
Point: 585 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07 Juli 2011 kl. 09:02 |
|
Det var sku kanont. ja vi må høre lidt om hvordan de er kommet uden om startspærren ?? men ellers tror jeg en god alarm med startspærre, evt en 3 vejs er løsningen. så hyler den jo, samt der er 3 kredse de skal forbi. det tror jeg kan få tyvene til at gå uden om.
|
|
|
Doka 2,4D Syncro Allrounder Syncro97´er(solgt Caravelle 2,5 Benz 93´er (Solgt) Transporter TDI 96´er (Solgt) Caravelle Syncro TDI 99´er (solgt) Caravelle Syncro Benz ombygget til TDI(Solgt) |
|
![]() |
|
Sniger
Bruger
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 12 Maj 2011 Status: Offline
Point: 15 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07 Juli 2011 kl. 11:08 |
|
Den står ude ved min mekaniker skal nok fortælle hvad de har gjort når han har set på den.
Politiet sagde det så proffesionelt ud ! jeg ved ikke så meget om det .
|
|
![]() |
|
bo c
Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indlæg
Besøg medlems hjemmeside
Føj til venneliste
Mega Prof bruger
Kører med Caravelle DK logo Medlem siden: 06 Marts 2007 Sted: Kolding Status: Offline
Point: 1290 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07 Juli 2011 kl. 15:48 |
hmmm,uhyggeligt,under 2 min. søgning og så fandt man sådan en http://www.thesignaljammer.com/products/GPS-Jammer.html |
|
|
vw transporter 1998 2,5 tdi.
skoda octavia stc. 2001 1,6 Toyo.. Prius 2010 Aka lommelygten / flymo´n |
|
![]() |
|
Onlynumber1
VIP - Bruger - 2012
Kører med Caravelle DK logo Medlem siden: 02 Juli 2010 Sted: Guderup Status: Offline
Point: 1029 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Juli 2011 kl. 19:59 |
|
Kanon bilen er kommet tilbage igen.
Har først lige set din mail idag med billede, men der er vidst ikke den store grund til at gøre mere i den sag så :)
Btw den ser rigtig lækker ud da
|
|
|
VW T5 kombi lang 2,5 TDI 130hk fra 2004. Alle lister og muhfangere lakeret.
Golf GT-sport 1,4 TSI 140hk fra 2007, også alle lister og muhfangere lakeret. VW Caravelle 2,5 TDI 102hk årgang 2000 - solgt |
|
![]() |
|
Sniger
Bruger
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08 Juli 2011 kl. 22:49 |
|
Så har mekanikeren set på den, han har haft en computer på den og udlæst den, der var en fejl på startspærren det må være en de har lavet, så det må være noget med at sætte en pc på stikket ved ratstammen og så trylle trylle så kører vi
så er det ikke nemt at være VW-ejer
Er i gang med flere geo gearløs-løsninger, for at gøre det sværer for dem jeg gider ikke at ha delebil med nogen uden at de også betaler halvdelen af udgifterne.
|
|
![]() |
|
hr.friis
Meget aktiv bruger
Medlem siden: 18 August 2008 Sted: Jylland Status: Offline
Point: 579 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 14:59 |
|
jeps sammen med jammer kan en dimmer som sættes i test stikket og via lille håndholdt elektronik som bryder startspærre også købes på nettet
det er sgu nu der skal opfindes noget som ik kan brydes
|
|
![]() |
|
bo c
Medlems Profil
Send personlig besked
Find medlems indlæg
Besøg medlems hjemmeside
Føj til venneliste
Mega Prof bruger
Kører med Caravelle DK logo Medlem siden: 06 Marts 2007 Sted: Kolding Status: Offline
Point: 1290 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 01:53 |
|
overvejer lidt ..
![]() |
|
|
vw transporter 1998 2,5 tdi.
skoda octavia stc. 2001 1,6 Toyo.. Prius 2010 Aka lommelygten / flymo´n |
|
![]() |
|
Sniger
Bruger
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 21:37 |
|
Jeg har faktisk sat en kædelås fra en mc i gennem alufælge også låsebolt i fælgne så kan den da gøre det lidt træls at køre.
Næste træk må være at lave en simpel måde at ta strømmen til starteren på,
Så håber jeg at de to ting kan gøre det.
Er der nogen af jer der har nogle ideer ?
Så hører jeg gerne fra jer.
Jeg havde tænkt at ta strømmen fra starteren og så kører den i gennem en starterknap fra en gammel traktor den kan nemlig tåle strømmen, så man skal trække den før den kan startes og så køre et horn over så hvis man ikke trækker knappen så vil det tude.
Det er så simpel og ikke noget at man kan jamme så kan de jo tænke lidt over det de tyveknægte.
|
|
![]() |
|
Snudebilen
VIP - Bruger - 2012
Kører med Caravelle DK logo Medlem siden: 12 Februar 2009 Sted: Brøndbyvester Status: Online
Point: 1183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 21:44 |
|
Hvis du afbryder starteren kan den vel bare skubbes igang, afbryd pumpen så bliver batteriet højst tappet
|
|
|
Min : Caravelle TDi 10 Pers. Comf. oliefyr ´96, Lang snude Ved køb 242.000 nu Rundet 303.000 km
PGO Galaxy, når vejert tillader Fruen : Daewoo Nubria st.c |
|
![]() |
|
Nesral
Trofast bruger
Kører med caravelle DK logo Medlem siden: 30 Marts 2004 Sted: Faxe Status: Offline
Point: 283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:22 |
|
find en ledning med spænding til motorstyreenheden klip den og sæt en kontakt et sted man ikke ser,
eller køb en original kontakt til et eller andet ekstra udstyr du ikke har som kan sidde frit fremme og som ingen mistænker. på min kammerats bil har jeg lavet sådan at bilen ikke kan starte hvis der ikke strøm på remote fra radio så er er det bare at tage forpladen med så starter den ikke.ledninger skal selvfølgeligt trækkes så det ikke lige kan ses. |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
|
Tweet
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |