caravelle.dk-Forum WebstedCaravelle Shoppen
Forum start Forum start > Transporter - Caravelle - Sharan - Bus forum > Transporter - Caravelle - Sharan
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - T5 problemer med trækkraft
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T5 problemer med trækkraft

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
benfi Se drop down
Bruger
Bruger
Avatar

Medlem siden: 05 August 2018
Sted: frederiksberg
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benfi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: T5 problemer med trækkraft
    Sendt: 05 August 2018 kl. 00:27
Hej derude
Jeg er ny herinde og håber jeg skriver det rigtige sted...

Jeg er den glade ejer af en transporter fra 2005, 2,5 tdi aut. med 174 hk

Jeg har nu nogle problemer med min bil, når den er kold har den næsten ikke nogen trækkraft og jeg skal godt nok trykke speederen i bund for at den flytter sig, det næste der så sker er at når jeg kører motorvejskørsel så er det som om motoren går i nødprogram når jeg kører over 110 km og presser den lidt, jeg kan så sætte den i N (neutral) og slukke og tænde bilen og så får den kraften igen i et stykke tid... meget underligt...
Har haft tester på den og den viser ikke noget, desværre. 
jeg fik sat ny turbo på den da jeg købte den for ca. 2 år siden så tænker ikke dette kan være skylden.

håber der er nogen herinde som kan hjælpe eller som evt. kender en god mekaniker i kbh's området som man kan stole på Wink

Mvh. Benjamin
Til top
kogepladen Se drop down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Avatar

Medlem siden: 10 Januar 2010
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kogepladen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 August 2018 kl. 18:31
Hej, jeg følger lige lidt med, men burde dette spørgsmål mon ikke være under Motor / Gearkasse? :)
---
T5, 2013, 2.0 TDI, 60.000
RIP: T4, 2.4D....
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down



Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.